Spring Wishlist

21.8.15

Petak. Dosadan i tmuran, ja ležim i razmišljam o čemu bih mogla pisati jer drugih obaveza nemam. Pregledam stare postove i vidim da odavno nisam napisala wish listu i moram priznati da sam nekoliko stvari prekrižila sa prethodnih što mi je drago. Neki proizvodi i dalje stoje, a neke sam izbacila jer ih više i ne želim toliko kao prije.

Krećem sa kozmetikom (naravno), a poslije ću Vam pokazati i nešto malo odjeće koja se nalazi na mojoj listi.
Otkad je nastala prašina oko tečnih mat ruževa svaka ih je djevojka poželjela za sebe, a napravili su ih baš svi. Ja mnogo volim mat ruževe, a na mojoj listi se našao Colourpop ruž u nijansi Limbo, jer odavno želim takvu nijansu, a nigdje je ne mogu pronaći. Nažalost, CP ne dostavljaju u Bosnu pa se ja iskreno nadam da ću ipak uspjeti nekako doći do njih jer je ova nijansa božanstvena.
Next je KIKO bronzer iz nove kolekcije "Rebel Romantic" koja je baš, baš prelijepa i ne znam šta mi je ljepše i šta bih izabrala. Znate koliko volim bronzere i nikad mi ih nije dosta. Za ovaj sam već povukla neke veze vezice, pa ulažem sve nade da će uskoro biti moj. :)

Maybelline Instant Anti-Age korektor glasi za jednog od najboljih korektora, a ja ga već nekoliko puta naručujem i otkazujem, a ne znam ni ja iz kojeg razloga. :D Nema ga u drogerijama u mom gradu, tako da jedino ga mogu naručiti sa feelunique, a svakako su mi oni najpouzdaniji što se tiče kozmetike.
Real Techniques blender također je na FU listi i čeka već neko vrijeme da bude naručen i desit će se to sigurno, samo ne znam kad. Već duže vrijeme koristim Hello beauty blender koji je odličan. klik
Još jedan RT proizvod, a radi se o Flat Contour kistu iz bold metals kolekcije koja je najljepša kolekcija kistova ikada. Ovaj kist košta 26 dolara (too much), ali je isuviše lijep i dobar da bih mu ja mogla odoljeti.
Mislim da mi je kozmetička lista i više nego solidna i manja nego ikada. :D I nadam se da će većina proizvoda biti prekrižena sa nje.
 Prelazimo na fashion dio, a kada je riječ o odjeći postoji samo jedna stranica sa koje ja naručujem, a to je Shein (Sheinside). Razlog zašto naručujem samo na njihovoj stranici je zato što do sada nisam imala nikakvih problema sa narudžbama, uvijek mi je sve stizalo na vrijeme i stvarno imaju odličnih stvari. Moja wishlista na shein je prevelika, a ja ću Vam pokazati samo neke od stvari koje ja želim :)
Naočale su moj must have i ja bez njih nigdje ne idem. Već sam dvoje naručila sa shein, a ove su mi trenutno na listi. Sivu haljinu sam maloprije vidjela i odmah je ubacila na wishlistu jer je predobraa, dopada mi se kroj, boja i ovaj prozirni dio. Sve. Odlična je. Košulje volim, mada ih ne nosim tako često. Ovo je jedna od mnogih na mojoj wl, a ujedno mi je i najljepša od svih. I posljednji, ali ne manje važan je lijepi cvijetni kimono. Iako bih sada trebala gledati zimsku odjeću, ja i dalje gledam ljetne stvari, ali zimska odjeća mi nije zanimljiva i sve je monotono. Ne volim zimu.

Imamo li nešto zajedničko na wishlisti ? 
Šta se na Vašoj nalazi ?

Broj komentara: 14:

  1. Sniženi su ti i eraser, a i spužva ja mislim na FU, još ima kod za dodatnih 20%, ali meni spužva ne valja, meni lično je bolja ebelin.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam, vidjela sam to :) stalna sam na FU haha, ništa mi ne može promašit. Meni je ova što sad koristim dosta dobra i ne mislim je mijenjat, a razmislit ću sad o RT kad si mi rekla to. :/

      Izbriši
  2. Super ti je wishlista. Maybelline korektor se našao i kod tebe, ništa čudno. :D Ova haljina iz Shein-a se čini prekrasna. Ja isto još uvijek gledam ljetnu odjeću, ne mogu si pomoći! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa :) a korektor je već neko vrijeme na listi i nikako da se skine haha :D neću zimu, ne volim je. Hoću da je ljeto, da si kupim ovu haljinu :D

      Izbriši
  3. Sve fino, i ja htjela reci za snizenje, a vidim da je amra brza XD ko ce drugi nego moj guru za snizenja i rasprodaje.
    Steta sto nam kiko nije dostupan, prelijepe su im kolekcije uvijek.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I korektor je super, uzmi dok nije nestalo :D

      Izbriši
    2. Amra je glavna za sniženja i rasprodaje haha :D da, nažalost. Stvarno su im divne kolekcije, ne znam šta bih prije kupila :D aa mislim se, razmišljam da li da ga uzmem. Sve su šanse da hoću :)

      Izbriši
    3. I korektor je super, uzmi dok nije nestalo :D

      Izbriši
  4. Odlične stvari si stavila na wish listu. Sve mi se sviđa. Kiko bronzer je i meni na listi, kao i pola stvari iz te kolekcije. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo mi je najbolja wish lista ikada i najjeftinija haha :D Bronzer je prelijep kao i svi ostali proizvodi iz te kolekcije, ali pošto sam freak za bronzere on se ipak našao na listi :)

      Izbriši
  5. Meni je cela Bold Metals kolekcija na WL :D
    SIva haljina je jako lepa. :)
    A korektor moraš da probaš. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je u početku bila, pa sam se malo smirila i ostavila samo ovu haha :D Prelijepa i meni se na prvu odmah dopala, a znam za korektor. Ovaj mjesec sam pretjerala sa online kupovinom, pa će ipak sačekati malo :D

      Izbriši
  6. Odgovori
    1. Da, stvarno jest. Drago mi je da ti se sviđa :)

      Izbriši