UD Naked Basics 2

16.8.15

Svima dobro poznate UD Naked palete su sigurno svakoj djevojci na wish listi i svaka od nas ih jako želi. Prvobitno sam željela Naked 3 jer su nijanse prekrasne i više mi se dopadaju nego kod 1 i 2, ali je nisam naručila iz nekog nepoznatog razloga da bih se nakon par dana opet vratila na slike paleta i ugledala Basic 2 i tada sam rekla 'moja je'. :) Tako je i bilo, a vi danas čitate nešto više o njoj.

Paletu sam naručila na feelunique i platila sam je 33eura, a sada je trenutno na akciji pa ćete za nju platit 29 eura. Često bude na akciji na feelunique, ali eto ja nisam mogla da čekam pa sam za ovu ljepoticu platila punu cijenu. Čekala sam nešto duže nego inače da mi paleta stigne na kućnu adresu, ali kada je stigla... Mojoj sreći nije bilo kraja, znate taj osjećaj kad nešto dugo čekate i kad ono napokon stigne. Paleta dolazi u kartonskoj kutiji (na slici iznad) i na poleđini prikaz i kratki opis palete. Manja je od moje ruke i to ćete vidjeti na slici ispod, da se ne iznenadite ako je naručite. :)

U paleti dobijete 6 prekrasnih mat sjenila koje ćete sigurno koristiti svaki dan jer je kod mene baš tako. Sa nijansama možete kreirati apsolutno svaki look koji vam padne na pamet, bilo da se radi o dnevnom ili noćnom look-u. Meni najdraže su Stark, Cover i Primal. 
Pigmentacija je fantastična, nažalost nemam druge UD palete da ih uporedim, ali sam stvarno oduševljena. Sjenila se lahko blendaju i malo se truse, ali ništa strašno. 
Skimp - svijetlo bež nijansa,
Stark - nude nijansa,
Frisk - svijetlo taupe nijansa, jedina koja mi se ne dopada u paleti
Cover - neutralna smeđa nijansa,
Primal - tamna taupe nijansa,
Undone - tamno smeđa, ide na sivu.

U potpunosti sam zadovoljna paletom i definitivno mogu reći da opravdava svoju cijenu. 6 predivnih nijansi sa odličnom kvalitetom, a paletu uvijek možete ponijeti sa sobom gdje god krenuli jer je mala, kompaktna i stane u svaki neseser.
 Imate li Naked palete u svojoj kolekciji i koje ? Koje su Vaši favoriti ? 

22 komentara:

  1. Kako je mala. :) Nemam ju. Najljepša nijansa mi je Cover. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. I meni se najmanje svidja frisk a i najlosija je kvalitetom. Odlicna je paleta i kvaliteta, obzirom da su mat sjene...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije mi se nikako dopala i ne koristim je apsolutno nikad. Sreća pa je jedino to što mi se ne sviđa kod palete :D

      Izbriši
  3. Mislim da su primal i cover nijanse koje bi se kod mene prve ispraznile! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve nijanse su divne, izdvojila bih Primal i Skimp. Nemam naked palete u kolekciji, nadam se da ću uskoro obradovati sebe nekom od njih, mada mi se naked 3 trenutno najviše dopada.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primal se svima najviše dopada hehe :) Teško je izabrati jednu od svih njih, i meni je 3 prelijepa, ali imam MUR Iconic 3 koja ima skoro sve iste nijanse kao i naked 3, pa sam je izbacila sa wish liste :)

      Izbriši
  5. Ajme totalno sam poludjela za Naked 2, ali i ova me baš privlači :D Sadrži baš divne svakodnevne nijanse

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš je teško izabrati jednu od svih njih jer stvarno svaka je lijepa i sadrži divne nijanse. :) ja sam se najviše pronašla u ovoj :)

      Izbriši
  6. Predivna je <3 Ja imam 2 i koristim je svakodnevno od kako sam je kupila :) Zaista su odlicnog kvaliteta i nijanse su savrseno uklopive ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem :) sigurna sam da bi tako bilo i sa svakom drugom UD paleton, jer su zaista odlične i nijanse predivnee. :)

      Izbriši
  7. Planiram da kupim Naked paletu, samo jos da se odlucim za broj :D Mislim da su jako lepe boje i da im je pigmentacija super..Tvoja mi se jako dopada! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je najteže od svega hehe, izabrati jednu :) Ova je stvarno prelijepa i sve nijanse su iskoristive. :)

      Izbriši
  8. Zaista mislim da je preodlična i da vredi svaki dinar. Prvo staje svuda (neseser, fioka...) a tek nijanseee.. Ih! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, slažem se :) A nijanse su najbolji dio svega toga, obožavam ovakve palete i nikad ih dosta :)

      Izbriši
  9. Kako sam ja ovu lepotu preskočila? Nisam sigurna treba li mi još jedna Ud paleta pored Naked Basics i Naked 1... ali boje su zaista divne <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ti ne treba, jer i te dvije su prekrasne :) Ahh, nude nijanse su moja oznaka :D <3

      Izbriši
  10. Vidjela sam dosta recenzija,medjutim nekako i meni je najljepša Naked 3 medjutim i 2 ima predivne neutralne boje,mislim da opcenito sve palete su prelijepe ali zasad ih nemam :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, sve su prelijepee i kad moraš kupiti jednu baš je teško odlučiti se :) Ali sve zavisi koje nijanse ti više odgovaraju i koje ćeš više iskoristiti. 3 je divna, ali već imam jednu takvu paletu pa sam se ipak odlučila za Basics 2 jer nijanse vrište moje ime :D

      Izbriši
  11. Predivna paleta ♥ Naked 3 mi je najljepša UD paleta, ali bome ni ova ne zaostaje ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram se složiti za 3, a i ova je baš krasna. :) Za ljubitelje nude nijansi stvorena.

      Izbriši