Aura Absolute Matte Lip Cream

14.9.15

Kad mi neko spomene riječ matte, prva pomisao su mi ruževi. Volim sve što je matte, a najviše ruževe sa tom završnicom. Aura je brend koji u svojoj liniji ruževa ima divne ruževe pod nazivom Absolute Matte Long Lasting Lip Cream koji sada sadrže 26 nijansi i moram Vam priznati da su sve nijanse prekrasne i da svako za sebe može pronaći jednu. A pronaći ćete više od jedne :)
Moj prvi Aurin Matte ruž je bio u nijansi 602 - Ring A Bell o kojem nisam pisala recenziju, ali možda hoću. A danas Vam predstavljam još jednu nijansu ovih predivnih ruževa.

Prvih 13 nijansi su divne i kad sam odlučila da se počastim jednom od njih, to je bilo malo teže. Prosto je nemoguće izabrati samo jednu nijansu jer su sve tako divne i poželite da ih imate sve. Ja sam se dugo razmišljala i odlučila se za nude-rozikastu (Ring A Bell) nijansu koja je stvarno divna, ali ova o kojoj danas čitate je još ljepša. A o novim nijansama koje su nedavno izašle ne želim ni da pričam. Nevjerovatno koliko su lijepe.
Nijansa u koju sam se zaljubila na prvi pogled je 612 - Matte Mess, predivna, božanstvena ljubičasta. Ako volite ovakve nijanse onda je ovo pun pogodak za Vas i definitivno je preporučujem svakoj djevojci.
Tekstura ruža je kremasta, lako se nanosi uz pomoć aplikatora koji je odličan i ja nisam imala nikakvih poteškoća sa nanošenjem ruža. Pošto se radi o tamnijoj nijansi ja prvo nanesem olovku za usne, a najčešće to bude Essence Satin Mauve i preko nje nanesem ruž, sačekam da se prvi sloj osuši i drugi nanesem da bih dobila pravu ljubičastu boju.Trajnost ruža je nevjerovatna, možete jesti i piti cijeli dan, ali on se neće pomjeriti. Dok sam jela nije se ni sekunde izbrisao sa usana, a isti slučaj je bio i sa pićem. Zbog toga obožavam ovaj ruž jer ga ne moram popravljati nakon jela i pića.
oprostite na mojoj totalno čudnoj faci :D 
na ovoj slici se najbolje vidi nijansa. 


Jeste li probale Absolute Matte ruževe ? 
Vaša omiljena nijansa ?  

Broj komentara: 36:

  1. Fotke opet top a nijansa je baš lijepa, divno ti stoji.

    OdgovoriIzbriši
  2. uuu kako ti lijepo stoji.. ja sam se toliko navukla na Aura ruzeve, da evo vec pravim listu za kupovinu u Beogradu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bih sve da ih kupim :D Nevjerovatno koliko su lijepe nijanse, a ove nove posebno. Preljepota <3

      Izbriši
  3. oj jesu ti dobre fotografije......Čime slikaš uopšte?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaa Amriceee. Sony Alpha 58 koristim :)

      Izbriši
  4. Imam ovaj jedino od tecnih i volim ga bas, bolji mi od sleekovih puno. Oni me isusuju, strahota jedna. Super ti stoji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleek te isušuje ?! Zezaš me ? Ja sa Sleekom nisam imala nikakvih problema, a Birthday Suit nosim bukvalno svaki dan :D Nimalo mi nije usne isušio. Hvalaa :)

      Izbriši
    2. Aha :( smezura mi usne skroz, sasusi. Srce mi je slomio. Mozda je losa serija ili mojim usnama jednostavno ne pase ta formula. Jbg. Zao mi zbog boje, prekrasne mi i fandango i birthday suit.

      Izbriši
    3. Šteta stvarno jer su nijanse baš lijepe. :/ Fandango mi je isto prelijepa, ali se ne usuđujem da je naručim :D

      Izbriši
  5. Ja nisam jos probala nista od aure osim trepavica, a u blizini mi ima radnja koja drzi njihov stalak..... morat cu probati neki od ovih tecnih ruzeva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morat ćeš to promijenit što prije. Obavezno probaj ruževe, a nisam znala da ima kod vas. Blago tebi :D

      Izbriši
    2. Jok nema, ali ima blizu. U Busovaci u jednoj radnji. Imaju aurin stalak. Cesto naidem kraj te radnje, a mrsko mi bude stat

      Izbriši
    3. Stani sljedeći put. Obraduj se jednim ružem :D Bit ćeš mi zahvalna :D

      Izbriši
  6. Nemam gdje kupiti Auru tako da nisam probala ove ruževe ali nijansa definitivno ide na wl :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potraži na njihovoj stranici spisak trgovina koje imaju njihove proizvode. I kod mene ih nema, ali u okolini ima :)

      Izbriši
  7. Ti si prelijepa,a i nijansa ruža predobra :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Divno ti stoji, i slike su divne, a ti si najlepša! <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajmeee, kako ti stoji divno! Mada tebi svaki divno stoji ali ovajjj je bombonicaaa <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Aurine nažalost nisam probala, ali imam nyx kojima sam oduševljena, voljela bih probati i Aurine naravno. ☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja Nyx još nisam probala hehe :) Oni su mi na listi imaju baš lijepe nijanse. :)

      Izbriši
  11. Nijansa je divna! A faca ti uopće nije čudna! :D Super ti stoji... :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest, baš lijepa :) Ne znam haha, meni je baš nekako čudna. Hvala draga :*

      Izbriši
  12. Još jednom žalim što kod nas nema Aure :/ Ruž mi je predivan i jako lijepo ti stoji ta tamno ljubičasta nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znam kako ti je. I ja se snalazim kako mogu da dođem do njihovih proizvoda. Hvala ti :)

      Izbriši
  13. Boja je predivna i jako ti lijepo stoji! Gdje nalazis te ruzeve? Mislim da ih kod nas nema nigdje :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Ja ih kupim kada odem u neki drugi grad gdje imaju Aurine proizvode jer ih kod mene nema, a nisam sigurna da li ih ima u Hrvatskoj stvarno.

      Izbriši
  14. Prelepa nijansa i prelepa ti <3 Odlično ti stoji ova boja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mnogo. <3 Baš obožavam ovakve nijanse :)

      Izbriši
  15. Gdje god vidim ove ruževe, oduzimaju dah! Predivni su! :D U BiH nema Aura kozmetike i jaako mi je žao što ne mogu da nabavim neki od ovih ruževa. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, oduzimaju dah. :) Imaš na njihovoj stranici gradove i trgovine u kojima možeš pronaći njihove proizvode pa pogledaj. A možeš ih naručiti i kod Makeup Arene na web shopu :)

      Izbriši