Avon 3D Plumping ruževi

6.9.15

Prije par dana na moju adresu je stigao predivni paket iz Avona u kojem se nalazilo mnogo lijepih proizvoda (slika), a nešto više o divnim ruževima Vam pišem danas. Imam ih nešto više od 48h i požurila sam da ih vidite jer ih u trenutnoj C12 brošuri možete pronaći po cijeni od 7.50KM.

Plumping ruževi dolaze u 15 nijansi koje izgledaju jako čudno u katalogu, pa se nadam da će Vam ovaj post pomoći pri odabiru nijansi. Meni se dopada još nijansa Revenge, ali ovih 5 koje ja imam su božanstvene. Ruževi dolaze u sivoj ambalaži koja je za moj ukus okej, ali je mogla biti ljepša. Bez obzira na to jako je čvrsta i ruž se neće otvoriti u neseseru. Na vrhu je providno i možete vidjeti koja je nijansa i na dnu ambalaže se nalazi naljepnica i naziv nijanse.
Formula ruževa je kremasta, lahko i ravnomjerno se nanose osim nijanse Truffle koju je jako teško ravnomjerno nanijeti na usne. Kada tek namažem ruž na usne osjetim blago peckanje koje brzo nestane, a to je zbog toga što ruževi u sebi sadrže kolagen koji povećava mikrocirkulaciju usana i daje im punoću, retinol, kafein, nar i ulje jojobe koje hidratizira usne. Hidratacija jeste prisutna i povećanje usana se također primjeti.
Pigmentacija je fenomenalna kod svih nijansi koje imam, osim Pucker Up koja je ujedno i najsvjetlija nijansa od svih koje ja imam. Trajnost odlična i bez popravke traju 4 sata i duže, poslije jela naravno potrebno da ruž ponovo malo nanesete. Završnica im je kremasta, polusjajna, a ako želite da izgledaju mat poslije nanošenja ruža, na usne nanesite malo kamenog pudera i dobit ćete mat završnicu.
Prelazimo na slike. Pripremite se :) Ima ih dosta.  

L-D: Twig, Truffle, Pucker Up, Power Trip, Uptown Pink 


L-D: Truffle, Twig, Uptown Pink, Power Trip, Pucker Up
 
Truffle je tamnija smeđa nijansa koja se neravnomjerno nanosi, ali jako lijepo izgleda na usnama. Meni se mnogo dopada i sigurno ću je često nositi na jesen. 

Twig mi je omiljena nijansa iz ove linije i to je baš nijansa koju sam dugo tražila. Savršena je za svakoga, bilo da ste svijetle ili tamnije puti sigurno će Vam pristajati. Previše mi se dopada. 

 Uptown Pink je kao tamnija roza nijansa koju ja baš i ne volim, odnosno ne nosim često ovakve nijanse jer mislim da mi ne stoje. Ali sigurno da će pristajati djevojkama sa svijetlim tenom. 

Power Trip divna crvena nijansa koja prekrasno izgleda na usnama. Volim crvene ruževe i imam ih nekoliko mada ih ne nosim tako često, osim za neke posebne prilike ili ako mi se baš nosi crveni ruž. U svakom slučaju, nijansa je divna i preporučujem je svakoj djevojci. 

Pucker Up je jedina nijansa koja nije po mom ukusu i apsolutno mi se ne dopada kako mi stoji. Inače ne volim ovakve nijanse i nikad ih ne nosim, ali ipak Vam pokazujem kako izgleda na usnama. Nijansa jeste lijepa i super je za proljeće i ljeto, ali za mene ne, nikako. :)

Iskreno Vam preporučujem nove 3D Plumping ruževe, posebno nijansu Twig koja je moja omiljena. Svakako, pogledajte i ostale nijanse u katalogu i imajte na umu da drugačije izgledaju u katalogu, pa pripazite. :)
 Kako Vam se dopadaju nijanse ? 
Imate li možda već favorita ?   

24 komentara:

  1. Twig ti odlično stoji :D A i Truffle.. Žalosna sam zbog teksture haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Twig je fenomenalan! <3 Bolju nijansu nisu mogli napravit, a i Truffle. Samo tekstura :( Hvala :*

      Izbriši
  2. Pucker up ti prekrasno stoji! :O Ja inače obožavam ovakve nijanse, ova bi mi zasigurno bila najdraža! I ostale nijanse su mi jako lijepe i sve ti lijepo stoje ( pa čak i pucker up hehe). :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga, ali meni se nikako ne sviđa kako mi stoji. Izgledam si bolesno haha :D Sigurno bi ti pristajala Pucker Up :)

      Izbriši
  3. Slike su ti baš lijepe ^^
    Twig, Truffle i Uptown Pink su ljubav na prvi pogled *.* :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saro :* Imamo isti ukus, hehe. Twig je stvarno najljepša nijansa od ovih pet koje imam :)

      Izbriši
  4. Joj Twig *.* predivan je! Meni se svidja kako ti stoji i Uptown Pink, a posebno mi se svidjaju fotogarfije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljepota :) Da, slažem se za UP. Jedino mi je pucker up promašaj za mene. Hvala :*

      Izbriši
  5. Bas volim tvoje slike, uvijek kliknem da ih vidim! Twig i Truffle si sigurno moram nabaviti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tii mnogo :) Pod hitno, sigurno ćeš se oduševiti.

      Izbriši
  6. Truffle i Twig su mi favoriti i nekako volim ovakve nijanse.

    I stvarno dobra recenzija,mogu se sloziti da u katalogu to dosta drugacije izgleda i da se prevarim više puta :*

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Da, stvarno treba prvo potražiti recenzije i pogledati nijanse pa tek onda naručiti jer dosta drugačije izgledaju u katalogu. :)

      Izbriši
  7. Ne mogu da i ja ne prokomentarišem tvoje fotografije - divne seu. A nijanse ruževa u baš lepe :) Ružičasti sam tip tako da mi je Pucker Up favorit :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo :) Svako može pronaći nijansu za sebe :)

      Izbriši
  8. Twig ću definitivno uzeti, predivno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Twig je must have za jesen i najljepša nijansa iz kolekcije :)

      Izbriši
  9. Odgovori
    1. Twig posebno, ali i Uptown Pink je divna :) Moram se početi navikavati da nosim ovakve nijanse češće :)

      Izbriši
  10. Uptown Pink mi se čini kao ruž koji bi mi lepo stajao.
    Imaš divne usne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno je divan i sigurno bi pristajao svakoj djevojci. Hvala ti :)

      Izbriši
  11. Bez obzira na teksturu- Truffle <3 a i twig nije loša..svaka nijansa je lijepa na svoj način :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se za Truffle jer je stvarno prekrasna nijansa i stvorena za jesen. :) Baš tako, svaka na svoj način i svako može pronaći za sebe barem jednu nijansu :D

      Izbriši