Black and White

25.9.15

Nedavno sam na blogu objavila svoju Romwe wish listu (pogledajte ako već niste) i ubrzo nakon toga ostvarila saradnju sa njima. Bilo mi je drago jer je to ujedno i moja prva fashion saradnja i izabrala sam kombinezon koji ćete vidjeti u današnjem postu. Nadam se da će Vam se dopasti koliko i meni :)


Izabrala sam ovaj kombinezon jer nemam nijedan sličan u svom ormaru i mnogo mi se sviđa jer se šorc može kombinovati sa drugim majicama i crop topovima s obzirom da jako volim crop topove i često ih nosim. Uzela sam veličinu L jer nikada nisam sigurna da li će mi moći jer su veličine jako čudne i nekada kada naručim M bude mi malo, a ovaj kombinezon u veličini L mi je taman. Gornji dio mi je malo velik sa strana, ali ću ga smanjiti. Sviđa mi se print, a još više mi se sviđa jer je gornji dio bez leđa.
Sve informacije o ovom kombinezonu možete pronaći OVDJE.

Nadam se da Vam se post dopada. 

Broj komentara: 14:

  1. Prelijep je i predobro ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno ti stoji zaista, lokacija slika i same slike su strava!! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicne fotkice, kombinezon je super. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako volim chevron uzorak pa mi je ovaj kombinezon prekrasan. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepo ti stoji, slike su divne :) i koji ruz imas, bas mi se svidja? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saro :) A ruž je WetnWild nijansa Cherry Bomb :)

      Izbriši
  6. Znači to je taj kombinezon! Predivan je i baš ti lijepo stoji, print mi je predobar. :) Prekrasna si! :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je taj ljepotan :) hvala ti draga moja :*

      Izbriši