Black skirt

26.9.15

Iskoristila sam lijepo vrijeme i uslikala još jedan outfit koji sam već odavno imala u mislima, ali uvijek bih ga odložila za drugi dan jer nisam pronašla lokaciju koja mi se dopada sve do danas. Suknju sam naručila davno, davnoo, u trećem mjesecu i nikada je nisam obukla. Stajala je u ormaru, nosila sam je svaki put kada krenem na more, ali je nikada ne obučem. I danas me je mama natjerala da je obučem, našle smo odličnu lokaciju i evo danas Vam je predstavljam. :)







Broj komentara: 12:

  1. Super je suknjica, imam slican top i bio mi je go-to cijelo ljeto kad ne bi znala sto obuci na visoki sorc :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ovakvi su mi najbolji, mogu ih uz sve kombinovati :D

      Izbriši
  2. Suknja je super,trebala si je definitivno cesce nositi.
    Top je ono must-have ide uz svee !
    Sviđa mi se lokacija mucho :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno ću je sada više nositi :) Hvala ti punooo :*

      Izbriši
  3. Suknja je prelijepa, kao i lokacija! *-*

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni će uvijek biti najdraži tvoji outfit postovi, odlično izgledaš, melem za oči :D suknja je lijepa, ali ja sam se zaljubila u top, pogotovo dio na leđima *-* <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj pa baš ti hvala, pocrvenih. <3 Top je ljubav za sva vremena :) :*

      Izbriši
  5. Ajme ova kombinacija je prekrasna! :D :*

    OdgovoriIzbriši