BT Face Contour Palette

21.9.15

Jedan od čitanijih postova na blogu je o paleti za konturisanje i svakodnevno dolazite do mog bloga tako što na pretraživaču ukucate "paleta za konturisanje". Danas čitate o još jednoj paleti za konturisanje koja se meni mnogo svidjela i svakodnevno je koristim.

Beauty Treats paletu sam naručila sa ikatehouse i koštala je 6 dolara, a poštarina je 9.95 dolara. Zajedno sa paletom sam naručila i LA Girl Matte ruž o kojem će biti priče na blogu uskoro. Na stranici možete pronaći razne brendove koji možda nisu dostupni u Vašem gradu poput NYX-a, Ardell i ostalih. Nisam ranije naručivala sa ove stranice, ali je paket stigao za 7 dana što me pozitivno iznenadilo. Nisam imala nikakvih dodatnih troškova što je još jedan veliki plus. Sve je došlo lijepo zapakovano i osigurano da se ne razbije u slučaju pada.
Ambalaža je plastična i poprilično velika, ali se čvrsto zatvara i ja je nisam nosila na put sa sobom jer je prevelika za bilo koji neseser. Paleta sadrži 6 pudera, 2 highlightera i 2 bronzera, mada mislim da pojedini imaju i više namjena.

Počinjem od prvog reda s lijeva na desno.
Prva nijansa je higlighter biserno-bijele boje koji je po meni fenomenalan. Jako lijepo izgleda na licu, nije ga potrebno puno jer je pigmentacija odlična.
Druga nijansa je druga najsvijetlija u paleti i ja je koristim za setovanje korektora ispod očiju i cijelog lica zajedno u kombinaciji sa nijansom ispod nje. Ima u sebi sitni šimer koji je totalno neprimjetan na licu i ne znam šta taj šimer radi u ovakvoj nijansi.
Treća nijansa je mrvicu tamnija od prethodne i također se može koristiti za posvjetljivanje određenih dijelova lica.
Četvrta nijansa je po meni bronzer koji u sebi ima primjese narandžaste boje.
Peta nijansa je najljepša u ovoj paleti, a to ćete vidjeti na swatchu zašto. Koristila sam je i kao sjenilo i stvarno prekrasno izgleda na očima.

Prva nijansa u drugom redu je prva najsvijetlija nijansa u paleti i odlična za posjetljivanje ispod očiju.
Druga kao i prva, drugu primjenu joj još nisam pronašla.
Treća nijansa kao prekrasno rumenilo.
Četvrta nijansa moja omiljena za bronzer. Toplija je od četvrte nijanse u prvom redu i ljepša za bronzer. Ponekad je koristim i kao rumenilo.
Peta nijansa je po meni super za rumenilo.

Paleta je super, ne košta mnogo i dobijete nijanse koje ćete sigurno iskoristiti, a neke od njih i na više načina. Meni je odlična i preporučujem je svakome.

Koje proizvode koristite za konturisanje ?
Kako Vam se čini ova paleta ?  

Broj komentara: 14:

  1. pa ne izgleda loše mogu ti reći...još za te pare...ako ništa koristiti kao sjene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo to. Sasvim je okej i solidna za te pare, a možeš ih koristiti na više načina. :)

      Izbriši
  2. Divna je, posebno mi se svidjaju ove zadnje nijanse u oba reda, ali skupa je postarina -_-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Te dvije nijanse su baš divne i meni se najviše sviđaju, a slažem se za poštarinu :/ To je jedino što odbija od kupovine.

      Izbriši
  3. Dopadaju mi se nijanse, slazem se sa tim da moze da se koristi na vise nacina. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, to mi je odlično što ih mogu koristiti na više načina :)

      Izbriši
  4. Deluje divno. Ambalaza skroooz podsjeca na one kutijice za vodene boje i bas mami da se proba i macka :-) Rekla bih da bas ima finih nijansica i za nas bljedolike

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Toga se nisam sjetila, a stvarno podsjeća na to :D Ima nijansi za sve :)

      Izbriši
  5. Nije lose ovo :) posebno mi se svidja sto ima vise ovih svjetlijih nijansi koje bi dobro dosle za highlight

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbog toga sam je ja prvenstveno uzela :) Super je za ove novce.

      Izbriši
  6. Baš je slatka paletica :) Dve zadnje nijanse mi se posebno dopadaju, ja bih ih obe nosila kao senke :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadnja mi je najljepša u cijeloj paleti kao i zadnja u prvom redu. One su mi najdraže za sjene :D

      Izbriši
  7. Bas mi se cini kao super paleta i mislim da sa njom moze bas lepo da se radi :))

    OdgovoriIzbriši