FARMASI darivanje (ZATVORENO)

28.9.15

Jučer sam na facebook stranici objavila sliku na kojoj ste vidjeli proizvode koje sam dobila od Farmasi i kako sam napisala nešto od toga ćete osvojiti i Vi, a danas je taj dan. :)
Moram reći kako je ovo ujedno i prvi giveaway na mom blogu, a uskoro će biti još jedan povodom 1 rođendana bloga pa se nadam da ćete i u tom učestvovati.

Nagrada se sastoji od tri proizvoda, i to :
- paleta sjenila, 
- Gleam Rouge Liquid Lipstick 
- Lovely Lips olovku za usne. 

PRAVILA : 
 1. LIKE moju FB stranicu OVDJE
2. LIKE Farmasi FB stranicu OVDJE 
3. Pratiti me na instagramu (ako imate IG profil) - OVDJE 
4. Podijeliti objavu o darivanju na FB !OVDJE


Kada uradite sve ove korake, u komentaru (na FB stranici bloga ili u ovom postu) mi trebate napisati imena pod kojim me pratite i ostaviti svoj e-mail na koji ću Vas kontaktirati ukoliko osvojite nagradu. Ako ne želite ostavljati svoj e-mail možete mi ga poslati na moj e-mail koji imate na stranici. 

Ovaj giveaway je otvoren samo za BiH, a rođendanski giveaway će biti otvoren i za Hrvatsku.  



SRETNO !  

4 komentara:

  1. Na fb Arijana Karacic a mail je ari_jana1990@hotmail.com :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Na fb sandra kuzmanovic a mail je skuzmanovic46@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. amilaah_ ; mail: amila.black@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Lejla Mostić
    lejla-1899@hotmail.com :)

    OdgovoriIzbriši