Favoriti mjeseca - Septembar 2015.

29.9.15

Još jedan mjesec je prošao, a meni baš i nije drago što je septembar završio jer se bliži zima što meni ne odgovara. Koristila sam neke nove proizvode u septembru koji su zaslužili svoje mjesto u ovom postu, a neki su već od ranije to dobro zaslužili.

Paleta koja je osvojila moje srce od dana kad sam je ugledala je zasluženo opet u favoritima mjeseca jer je stvarno sve što možete poželjeti od palete. Sadrži prekrasne nijanse koje možete koristiti i za dnevni look, ali i kada poželite nešto jači, dramatičniji look. Ja je obožavam i u septembru sam je koristila više nego ikada. Omiljene nijanse iz ove palete su mi Sultry, Stand-offish i Sexy.

Real Techniques Blush Brush se nedavno našla u mojoj kolekciji i od tada je koristim stalno. Dugo mi je bila na listi i drago mi je što sam je napokon skinula sa iste. Ja je koristim za apsolutno sve. I za rumenilo, bronzer i za nanošenje kamenog pudera; apsolutno sve. Tako je mekana, nježna prema koži i zahvati veći dio lica što je odlično. Meni je ovaj kist fenomenalan i preporučujem ga svakome.

Na usnama sam najviše nosila novi Avon 3D Plumping ruž u nijansi Twig koji je ujedno i omiljeni mi iz ove kolekcije. Savršena nijansa za jesen, a više o njemu možete pročitati ovdje.
Kad sam željela nešto jače za svoje usne koristila sam Essence olovku u nijansi Soft Berry u novoj verziji. Mislila sam da mi se neće dopasti nova verzija ove nijanse, ali upravo suprotno se desilo. Čak mi je mrvicu draža od prethodne i također, super nijansa za jesen. Jedino što neću prežaliti je Satin Mauve. Nova verzija mi se ne sviđa nikako.
I vječni favorit je Catrice olovka za usne u nijansi 020 Hey Macadamia Ahey! Uskoro ću morati otići po zalihe ove nijanse jer je božanstvena.



Dijelimo li neke favorite ? 
Šta ste koristile u septembru ? 

Broj komentara: 18:

  1. Sve se mi svidja :) I ja sam dobila ovu paletu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemam paletu, al da imam imale bi sve iste favorite :D haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Posudit ću ti je za post haha, pa nek' nam budu isti :D

      Izbriši
  3. Joj ta paletaaa mi je san snova zaista! Totalno ti!! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest stvarno san snova, a sad mi je i nude dude na listi za kupovinu :D I ona vrišti moje ime :)

      Izbriši
  4. Super mi je nude tude, samo što ja koristim pola sjena, a pola ih je totalno zapostavljeno....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sve koristim osim Serious, nju baš nikako ne koristim :D

      Izbriši
  5. RT cetke se nalaze i na mojoj listi, uskoro planiram da kupim jednu, pa sam bas razmisljala da li bih mogla da je koristim i za rumenilo i bronzer i kameni puder, ali ocigledno da moze, cim je tebi posluzila. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ova je super za sve stvarno i odavno bih je kupila da sam znala da ću je ovoliko zavoljeti. Vjeruj mi, odlična je :)

      Izbriši
  6. Predivne boje u ovaj paleti <3 I liplinerja sta must!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Paleta je prekrasna. :) A liplineri posebno mada mi se više sviđaju stari Essence, ali i ove nove su mi okej.

      Izbriši
  7. Paleta je divna :) ja obozavam TheBalm proizvode, nikad ne fulaju.
    A i ova RT cetka mi je na WL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oni su meni divni zbog milion razloga, a posebno zbog ambalaža. :) RT kist obavezno probaj, supeeer je.

      Izbriši
  8. Želim ovu paleticu već duže vreme, savršena mi je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhh, divna je :) ja je obožavam i svakome bih je preporučila :)

      Izbriši