Instapost #3

13.9.15

Posljednji post ovog tipa bio je polovinom maja, a pošto vjerovatno znate da ja obožavam instagram iz tog razloga sam željela i na blogu podijeliti neke slike sa mog IG profila u slučaju da neko čita moj blog, a nema instagram profil. :)

Počinjem sa morskim slikama jer mi je jako teško što je ljeto završilo. Ja obožavam ljeto, vrućine, more, sunce i sunčanje i mogla bih cijelu godinu tako. Uživala sam na godišnjem odmoru, odmorila se i teška srca se vratila nazad kući.

Ako dosad niste probali sladoled u Romani, sljedeći put kad budete u Makarskoj obavezno probajte. 
Najbolji sladoled ikad, posebno crna čokolada. #nomnom


par mojih slika. 
Obožavam ovaj šorc, nosila sam ga konstantno. Prelijep je, print divan, ma sve. Ljubav. 

 Nakon mora išla sam u posjetu sestri u Prijedor i zabilježila aparatom jutarnju kafu na trgu. Ova slatka Ikea posudica me proganja, želim je. 

Favoriti augusta (post) su mi trenutno najdraži post koji sam ikad napisala. 
Divni ljudi iz Avona su mi uljepšali petak sa ovim prekrasnim paketom. Ja sam bila oduševljena kada sam otvorila paket i vidjela šta se sve nalazi u njemu. Moram spomenuti da je Avon zaista brend za svaku pohvalu, što zbog svojih proizvoda tako i zbog odnosa sa blogerkama. 
Pisala sam post o odličnim ruževima sa slike, pa ako ste propustili klik ovdje.

 #umjetnicadabudem :D Šalu na stranu, dva proizvoda sa slike obožavam. Uljepšali su mi dosadnu nedjelju kad sam se vratila sa puta i koristim ih svakodnevno. Svakako će biti o njima priče i na blogu. :) 
I za kraj, jedan selfie od sinoć. :*


Ljubim Vas sve. Nadam se da Vam se dopada ovaj post. 
Moj IG acc: MINNAABS
Imate li instagram profil ? 
Da li ste ljubitelj IG ili ipak ne ? 

2 komentara: