IQ Cosmetics olovke za usne

2.9.15

Prije new in posta koji sam najavila na facebook stranici i koji planiram napisati ove sedmice ako poštar bude dobar i donese ostatak naručenih stvari, odlučila sam vam pokazati još dvije olovke iz moje kolekcije koje su vrijedne pažnje. Otkad je svijet poludio za Essence olovkama i vi za mojim postom koji je najčitaniji na blogu ovdje, red je na još jedan post o olovkama za usne.

Već neko vrijeme koristim samo olovke za usne i ponekad stavim neki ruž ako baš moram zbog nijanse, a inače olovke su preuzele posao ruževa. IQ Cosmetics olovke sam pronašla u Bipi i od tada se potpuno zaljubila u njih. Ja trenutno imam dvije, a to su Rosery i Dark Berries koje su kao stvorene za jesen, a meni i za zimu. Cijena ovih olovaka je oko 21 kunu-5KM. Moram priznati da mi je Dark Berries mnogo draža i da je češće nosim nego Rosery, jer obožavam takve nijanse i nosila bih ih non-stop.

Olovke su na odvrtanje, dok sa druge strane ambalaže imate ovaj kistić koji ja nikako ne koristim jer je premekan i ne znam za što bih mogla da ga koristim tako mekanog. Ako imate Essence olovke znate da su one dosta kremaste, a IQ su malo manje kremastije od njih i lahko se nanose. Traju oko 4 sata na mojim usnama, s tim da prežive i piće i jelo i poslije jela naravno ide popravka. Pigmentacija je odlična i dobijete potpunu boju jednim mazanjem.

Od srca preporučujem IQ Cosmetics olovke za usne i ako uskoro budete u blizini Bipe, definitivno ih pogledajte i potražite nijansu za sebe. Ja ću se vratiti po još primjeraka :)

Koristite li olovke za usne ? 
Koje su Vam najdraže ?    

Broj komentara: 20:

  1. Essence su mi super za sada, probala sam i Golden Rose i one su dobre. Dopada mi se pigmentacija kod ovih, nijanse bas lepo deluju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su Golden Rose na listi, a posebno one nove :)

      Izbriši
  2. ODMAH NA SPISAK!!! :DDDDDD


    Padam na ove boje ko kruske! XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, odmah upisuj. Ima još nijansi vrhunskih :D

      Izbriši
  3. Predivne si nijanse odabrala <3
    Ja sam zaljubljena u Essence olovke a za ove moram pod hitno da se raspitam da li ih ima u Srbiji. L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Essence su super, nije čudo što smo sve lude za njima :)

      Izbriši
  4. Mnogo lepe nijanse, tvoj fazon skroz! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, vrište moje imee :) Drago mi je da ti se sviđaju :*

      Izbriši
  5. Ne znam zašto uvek ignorišem njihovu policu :D Samo prođem dalje... eh...
    Super su nijanse, po tvom opisu deluju odlično. Mogla bi ih škicnuti ;) Trenutno volim Essence lip liner olovke, ali one starije verzije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj ih jer ćeš sigurno pronaći neku nijansu za sebe :) Stvarno su dobre, a nisu skupe. Stare verzije su najbolje, ove nove mi se ne sviđaju nikako.

      Izbriši
  6. Godinama koristim neku iz Oriflame i red je da se to promeni..Inace nijanse su sooo sweet :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Promijeni, sigurno će ti se svidjeti :) Drago mi je da ti se sviđaju.

      Izbriši
  7. Joj jesu dobre nijanse :D Drk Berries tacno prava tvoja nijansa :D Moram ih staviti na spisak, pa kad prijateljicina rodica bude dolazila iz Zg da mi ponese hahah :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlične, a vidi se da je moja nijansa haha :D Obaveznooo ih nabavi :)

      Izbriši
  8. Boje su predivne, a meni je ipak draža Rosery. :D *-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, a divnaa je. Ja je isto volim, ali ipak više Dark Berries :)

      Izbriši
  9. Predobre!
    Nijanse su fenomenalne, oduševljena!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divne su, prelijepo izgledaju na usnama :) Drago mi je da ti se sviđaju.

      Izbriši