L'oreal Glam Bronze Bronzer

16.9.15

Kada je riječ o kozmetici vjerovatno znate da obožavam sjenila i da uvijek njih prvo gledam kada kupujem kozmetiku, a u posljednje vrijeme se to promijenilo. Na njihovo mjesto su došli bronzeri,a vjerujem da ste to već shvatili s obzirom da se na mom instagram profilu konstantno pojavljuju slike sa bronzerima.
Danas Vam predstavljam L'oreal Glam Bronze La Terra bronzer s kojim sam u potpunosti oduševljena, a u nastavku ćete vidjeti i zašto.

Kad sam vidjela sliku ovog bronzera kod kolegice Amre totalno sam odlijepila i odmah ga poželjela u svojoj kolekciji. Sljedeći dan sam otišla u CM i dolaskom na kasu ugledam bronzer i maskaru koji su bili zalijepljeni zajedno i cijena 14KM. Odmah sam ga zgrabila jer je bio posljednji i morao je biti moj. Nije baš da mi je trebao u tom momentu, ali nisam mogla da mu odolim. Znate kako je :) 

Počinjem od ambalaže koja izgleda luksuzno i nevjerovatno lijepo, čak mogu reći da mi je ovo najljepša ambalaža od svih L'oreal proizvoda. Čvrsta je i neće se otvoriti u neseseru. Nijansa koju sam ja kupila je 04 Taormina-Intenso. Sadrži 18g što je apsolutno nemoguće potrošiti, ali neka meni je draže što ga više imam jer ga baš volim. Tekstura je tako mekana i nježna, pigmentacija vrhunska i uopšte nije potrebno mnogo proizvoda samo blago prisloniti kist.
Ja ga najviše volim koristiti za konturisanje lica jer mi super istakne dijelove lica koje želim istaći. Može se koristiti i za lice, ali i za tijelo što ja nisam probala jer nemam potrebe za tim. :D
Jedino što je loše kod ovog bronzera je što se ne može naći u drogerijama (nažalost), ali ga možete potražiti na ebay-u tamo sam vidjela da ga ima. Žao mi je što ga nema u drogerijama jer bih ga ja sigurno ponovo kupila kada ga potrošim za jedno dvije godine, a super bi bio i kao poklon prijateljici za rođendan. 

Volite li bronzere ? Da li ih koristite ?
Preporučite mi neki. :)

Broj komentara: 26:

  1. Apsolutno divan! *.* Volim Hoola bronzer, jedan Illamasquin i još neki LE essence :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uhhh, ja bih voljela probati Hoola. Možda i dođe na red s obzirom da sam TF skinula sa liste :D

      Izbriši
  2. Pored trenutne količine broznera koju vidim na tvojim slikama, biće dobro da se i za dve godine potroši. :D Baš mi se dopada, nije mi potreban ni najmanje, ali ta cena po kojoj si ga ti našla je i više nego povoljna za dva proizvoda, pa ako bih ovde naletela na tako nešto uzela bih ga sigurno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, slažem se ali šta se može :D Vrijedilo je što sam ga kupila i ponovo bih ga kupila kada bih ga negdje pronašla :)

      Izbriši
  3. Prekrasan bronzer! Sviđa mi se (ako se ne varam) što nema shimmera. Nisam velika ljubiteljica toga kod bronzera, osobito ako ga želim koristiti isto za konturiranje. Nijansa je jako lijepa, prirodna. Haha za dvije godine, možda ga i za tri tek potrošiš! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima kao sitni šimer, ali se na licu apsolutno ne primjeti. I ja ne volim to kod bronzera, a nadam se da ću ga potrošiti za dvije godine haha :D

      Izbriši
  4. Konacno jos neko ko je nasao ovaj bronzer! Dijelimo odusevljenje! Ja sam mu u new in videu posvetila 15min. :) Cijena skromna u odnosu na kvalitet . Ja sam bronzer dzanki skroz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se i tebi dopada. :) Znam kako ti je haha :D

      Izbriši
  5. Lepo izgleda, nisam ga probala, mada nijansa mi se dopada bas. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta što ga nema u stalnoj prodaji jer je baš divan. Valjda izbace nešto slično :)

      Izbriši
  6. "Preporučite mi neki. :) " - Mina, na odvikavanje od bronzera :D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš si me slatko nasmijala sa ovim komentarom. :D Hvala na divnoj preporuci, ali to se neće desiti u skorije vrijeme :D

      Izbriši
  7. Predivan je! :D Iako moram priznati da ja posjedujem isključivo jedan bronzer i to iz Sleek contour kit-a jer ih ne koristim baš, kao ni highlightere. :$ Morat ću nešto promijeniti po tom planu. :) Prvo su me svi navukli na rumenila, a sada ćeš ti i na sve te krasne bronzere koje imaš :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaao znam, i Sleek je divan. Imam ga i ja, ali više koristim highlighter nego bronzer iako je i on divan :) A sad pređi malo na bronzere haha :D

      Izbriši
  8. Prekrasan je! Volim bronzere, a Terracotta od Guerlaina mi je najdraži bronzer. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala taj, ali ću ga ubaciti na spisak definitivno :)

      Izbriši
  9. Obožavam bronzere a ovaj je isto predivan! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja sam ovaj dobila uz neku maskaru i odlican mi je, malo jeste narandzastast ali mi ne smeta, pogotovo ljeti :)
    ovaj koment pisem drugi put paaa ako objavi 2x ne zamjeri :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je bio taj paket koji sam i ja kupila, maskara i bronzer zajedno :) Odličan je.

      Izbriši
  11. Jaako mi se svidja :))) jedino Bahama mama koju imam od TheBalma je slicne boje, obozavam tu boju kod bronzera, kao kakaovac, nije narancasta ni pretamna. :) steta da ga nema za kupiti, ali i ebay je opcija :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da se mijenjamo ? Hehe :) meni je Bahama mama dugoo, dugoo na listi i iskreno se nadam da će uskoro biti skinut sa liste jer mi se baš sviđa. A ebay je dobra opcija uvijek :D

      Izbriši
  12. Ajme predivan je..meni su rumenila i bronzeri bas slabe tačke..mene lično je Aurin I Revelique odusevio,Revelique mozda malo i više ali čisto zato što mu je pakovanje manje pa ga strpak u svaku torbicu Aurino je ipak malo veće pa ne moze u svaku samnom

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala ta dva, ali mi je želja da probam Aurin s obzirom da sam do sada imala dobra iskustva sa njihovim proizvodima :)

      Izbriši