New In #9

6.9.15

Sve što je trebalo stići je stiglo, nakupilo se proizvoda taman za jedan new in, a posljednji je bio u 6 mjesecu. Ko bi rekao da je toliko prošlo, a stalno se nešto kupuje. :D Naravno, neću ubaciti u ovaj post sve proizvode koje sam kupila u prethodna 3 mjeseca jer ni sama ne znam koji su to, nego ćete vidjeti stvarčice koje sam kupila u posljednje vrijeme. Nadam se da će vam se dopasti koliko i meni.

Znate da sam prosto luda za bronzerima i da ne mogu da im odolim, #tojeodljubavijače. Kao što neko voli ruževe, tako i ja volim svoje bronzere i to vidite na slici ispod. Kiko bronzer iz nove Rebel Romantic kolekcije mi je zapao za oko prvi put kad sam ga vidjela i poželjela ga istog momenta. Odmah sam povukla neke veze da dođem do njega i evo ga tu je. Prekrasan je, na instagramu ste mogli vidjeti kako izgledaju Kiko i Artdeco bronzeri. Artdeco je također ljepota, dio je ljetne kolekcije i ja sam ga ulovila na sniženju u CM-u i platila ga samo 10KM. Đavo je tako htio, pa se divni Artdeco bronzer raspao u milion komadića kada mi je ispao iz ruke. :(
A sada, dame i gospodo jedan jedini Too Faced Chocolate Soleil bronzer je stigao jučer na moju adresu i dočekao me danas kad sam stigla kući. Ja ne mogu opisati tu sreću i ljubav kada sam vidjela ovu ljepotu. To iščekivanje dok dođe i taj osjećaj kada sam otvorila paket i ugledala bronzer je nevjerovatan. Miriše na čokoladu i tjera Vas da ga pojedete. Božanstveno.

svijeća je ukras, ali je i ona novitet. Miriše prekrasno 
Napokon sam se dočepala Golden Rose lakova iz Rich Color linije. Dugo sam stajala ispred stalka pokušavajući da budem realna i ne uzmem ih previše i evo vidite ishod. Uzela sam nijanse 72 i 52, nježne boje koje u sebi imaju skroz sitne šljokice koje se i ne primjete toliko na noktima koliko u bočici. Moram priznati da nisam oduševljena ovim lakovima koliko sam mislila da ću biti. Razlog mog razočarenja je taj što odmah drugi dan lak počinje spadati sa vrha noktiju. Nijanse su jako lijepe, četkice su odlične, cijena im je super, ali to što ne izdrže niti jedan dan na noktima je kod mene izazvalo razočarenje.
Kad sam saznala da su ubacili nove Essence olovke za usne bilo mi je krivo, a posebno kad sam čula da voljena Satin Mauve nije ni blizu staroj verziji. Uvjerila sam se svojim očima da je to istina i stvarno nova SM je totalno drugačija od stare i zbog toga mi je jako žao jer mi je to bila najdraža olovka za usne. S druge strane odlučila sam da probam novu Soft Berry i mogu Vam reći da je odlična. Sviđa mi se boja i to što je nova verzija suhlja od prethodne i duže traje na usnama.
Još jedan novitet za usne se našao kod mene, a to je Aura Absolute Matte ruž u nijansi 612-Matte Mess. Ja ću samo reći da je ovo čisto savršenstvo od ruža i da mi je nenormalno drago što sam ga kupila.
Pronašla sam novu stranicu sa koje sam naručila proizvode na slici iznad, a stranica je ikatehouse.com. Na stranici možete pronaći brendove poput Ardell, Nyx, LA Girl i ostale, a ja sam za prvu narudžbu odabrala LA Girl Matte ruž u nijansi Backstage i Beauty Treats Contour paletu. Nijansa ruža je prava za mene i jesen, ali mi se ne sviđa što se neravnomjerno nanosi i apsolutno je nemoguće nanijeti ga jednako na cijele usne jer se jako brzo suši. Paleta mi je za sada okej i nemam nikakvih zamjerki.
Kistovi su naručeni sa ebay-a, contour kist je posebno naručen i cijena mu je 1.85 dolara, a ovih 7 kistića za oči su naručeni zajedno i koštali su 4.72 dolara. Kist za konture sam isprobala i malo je premekan za moj ukus, ali mi je i ovako sasvim okej. Kistiće za oči nisam još isprobala jer sam prelijena da se šminkam. Sorry, ali ćete biti obavješteni kad ih isprobam.
Naočale i bijeli "grudnjak" su naručeni sa dressgal.com. Naočale mi se strašno sviđaju, ali su mi mrvicu prevelike. Nažalost, isto mi se desilo i sa "grudnjakom" zbog veličine jer inače većina stvari koje online naručim mi bude mala pa sam sad naručila veću veličinu i eto preveliko mi je.
Real Techniques Blush brush je dugo bila na mojoj listi i napokon je stigla zajedno sa TF bronzerom. Baš je divna, mekana i jedva čekam da je isprobam. Sad kad sam nju prekrižila sa liste, ostala je još Contour brush iz Bold Metals kolekcije. :) Skromna sam, zar ne?

Kako Vam se sviđa ovaj new in ? 
Dopada li Vam se nešto od ovih proizvoda ? 
Šta ste Vi kupovale u posljednje vrijeme ? 
 

Broj komentara: 36:

  1. Blush brush je divna, ja je imam vec duze vreme i mislim da je odlicna i za konturisanje :)
    Zao mi je bronzera :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedva sam čekala da stigne i da je isprobam jer sam je baš dugo željela. Isprobat ću je i za konturisanje :) takva mu je sudbina bila, nažalost. :(

      Izbriši
  2. Jako mi je žao zbog bronzera :/ ali tu su Too Faced i Kiko da te utješe ^_^
    New in je za čistu desetku, jedva čekam čitati o svim proizvodima sa slika :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni isto, ali srećom nije jedini :D Hvala ti :*

      Izbriši
  3. Woooow, znači ne znam što mi se više sviđa, ali ozbiljno! Golden Rose lakovi su mi inače odlični, šteta što ti se ne sviđaju jer mi se nijansa čini lijepa. I šteta za naočale i grudnjak, fotke sa sličnim grudnjacima u zadnje vrijeme često viđam na instagramu, a i baš mi se čini lijep. :) U zadnje vrijeme me svi mame četkicama sa ebaya i drugih stranica i sve si ih želim uzeti. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baaš mi je drago da ti se sve sviđa, kao i meni isto :) Nijanse su super i meni se mnogo sviđaju, ali drugi dan lak odmah nestaje i to mi se ne sviđa :/ Mislila sam da će duže trajati, a grudnjak ću skratiti jer je predobar i za slike je odličan :D Kistove probaj, i ako ti ne budu odgovarali nećeš baciti ogromne novce :)

      Izbriši
  4. Odlicni noviteti Real Techniques cetku planiram da kupim, citala sam mnogo pozitivnih komentara i konacno cu da je uzmem uskoro. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, a RT sam i ja kupila zbog milion pozitivnih recenzija i baš sam je jako željela. Moja je, napokon. :D

      Izbriši
  5. Znaš šta mi se najviše svidja, ne mogu od ljubomore da napišem!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuu super je sve, kontur kist cu naruciti obavezno, cekam dojmove i za ostale. Bronzeri su prelijepi. Ja ih ne koristim toliko, ja sam luda za rumenilima i ruzevima, bronzere ne skupljam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče ovih ostalih probala sam za blendanje i dobar je, mekan, dobro blenda nešto slično kao Essence ljubičasti kistić. Ovi ostali su malo krući, ružna im dlaka nekakva. :D Znam da si ti blush tip, a ja kontra :D

      Izbriši
  7. Divan new in. U Kiko bronzer sam se odmah zaljubila, ma u cijelu RR kolekciju i obavezno ga moram naručiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se dopada :) Bronzer je prekrasan baš kao i cijela kolekcija, moram se složiti s tobom. I ja imam još par stvari iz kolekcije na listi za kupovinu :D

      Izbriši
  8. Meni je Too Faced bronzer pretaman za mene pa mi tužno stoji i eventualno za naveče ga nekad uspijem iskoristiti. Sreća pa sam uzela trial verziju. Kolika je poštarina na ovoj stranici koju si otkrila i koliko treba proizvodima da dođu? Sve stvarčice su mi super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaa šteta, ja sam se baš dugo razmišljala koju da naručim i nisam pogriješila hvala Bogu. :D Meni su došli za 7-10 dana, ne sjećam se tačno. A poštarina je bila 8.99 dolara. Hvala :)

      Izbriši
  9. Meni je ovo sve predivno, a posebno lakovi i RT četkica. Probaj drugi put preko laka staviti i nadlak, ali ga nemoj nanjeti samo na površinu nokta nego i na vrhove. Nadam se da si shvatila. :D Nadlak bi ti trebao pomoći da GR ispod stoji duže. Ako koristiš i bazni, onda još bolje. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem o čemu govoriš, probat ću sljedeći put tako. :D Nadam se da će duže potrajati jer mi se nijanse baš sviđaju :)

      Izbriši
  10. Sve ti je prekrasno i eto me da ti ukradem Kikača! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mell. :) A ne moraš ga ukrast, posudit ću ti ga na par dana haha :D

      Izbriši
  11. Odakle početi, kad mi se sve dopada. :) Iako nisam neki fan bronzera, htela bih i Kiko i Artdeco, pošto Too Faced imam. LA ruž je predivan, nijansa je prava jesenja. A ove naočare sam naručila i ja sa nekog od tih Kineskih sajtova, još mi nisu stigle, sad kad vidim tvoje, zaista su kao na slici. Mada kontam da će i meni biti velike, ali nee se baciti. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da ti se dopadaju proizvodi :) Bronzeri su divni, Artdeco mi se posebno sviđa samo šteta što se raspao sav, pa je izgledom užasan haha. Slažem se za ruž, naočale super izgledaju, ali prevelike i strašno plastične :D Ali za slikanje mogu poslužiti :D

      Izbriši
  12. Divnan New in, bronzeri su prelepi, a baš mi je žao za Artdeco :/ Nadam se da ćemo Kiko videti još par puta na blogu (ili instagramu), on mi je savršen :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Naravno, bit će Kiko prisutan i na blogu i na instagramu. Divan je :)

      Izbriši
  13. RT blush brush je odlična! Cijeli New in mi se sviđa, ali su mi za oko zapele one naočale i bijeli grudnjak, mislim da će se to isto sada pronaći i u mom ormaru :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Naočale su super i grudnjak isto, za slike odlični :D

      Izbriši
  14. Super post! Baš me zainteresovala ova paleta, tako da javljaj utiske!
    Upravo gledam ovaj sajt i proizvode. :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga :) Javljam utiske dok je još isprobam :*

      Izbriši
  15. Ovaj TooFaced bronzer mi je stvarno velika zelja :D samo ne znam da li da uzmem chocolate ili milk chocolate, valjalo bi porazmisliti.
    Zato nam fino napisi recenziju da vidimo kakav je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogledaj swatcheve na internetu i sigurno će ti pomoći pri odabiru :) Recenzija će biti sigurno dok ga malo bolje isprobam :)

      Izbriši
  16. Super stvari si nakupila, baš se mis svidjaju! <3

    Katja

    OdgovoriIzbriši
  17. Predivan blog!! :D Can't wait for new posts <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Sara. <3 Isto mogu reći i za tvoj blog :)

      Izbriši