Njega suhe kože

11.9.15

Kad je riječ o njezi kože, moram priznati da sam prije bila mnogo lijena i nisam se brinula o koži onoliko koliko sam trebala. Vremenom se to promijenilo zbog milion razloga, a danas ću Vam reći nešto više o tome kako ja njegujem svoju kožu.

Moja koža je suha-normalna, kad dođu hladniji dani imam više problema sa suhim dijelovima na koži nego ljeti. Osim tih suhih dijelova nemam nikakvih većih nepravilnosti na koži. Moram ovo spomenuti na početku jer svi proizvodi koji su meni pomogli se mogu drugačije ponašati prema Vašoj koži. Nisam stručnjak za njegu kože, ali sam isprobala dosta proizvoda i ovi su se na mojoj koži ispostavili najbolji i mnogo su mi pomogli oko "nepravilnosti" koje sam imala.

Jutarnje umivanje obavljam sa Neutrogena gelom koji koristim već duže vrijeme i stvarno je odličan. Očisti moju kožu od nečistoća koje su se skupile na licu preko noći, a veliki plus ovog gela je što miriše na ružičasti grejp. Na vlažno lice nanesem gel i masiram oko 2-3 minute i nakon toga toplom vodom isperem. Poslije umivanja ovim gelom moja koža je glatka i nježna.

Nakon što se umijem nanosim kremu za lice, a trenutno koristim bebe young care kremu za osjetljivo lice. Obožavam ovu kremu. Jednu sam već potrošila, a ovu koju sada koristim volim još više nego prvu. Sadrži u sebi ulje jojobe i moja koža je nevjerovatno bolja i mekša nakon korištenja ovih krema. Pored jojobe, sadrži i glicerin i ja je koristim kao bazu za puder jer glicerin pomaže da puder traje duže.
Poslije ovih divnih kremica na lice nanosim šminku koja je radnim danima minimalna, ali nećemo sad o tome. Kad stignem kući prvo što radim je skidanje šminke, a u tome mi pomažu Higi sensitive vlažne maramice. Odavno ne koristim micelarne vode jer se nisu pokazale dobrim za moju kožu, a ove vlažne maramice su odlične. Jeftine su, pakovanje je ogromno i dobro obave posao. Skinu šminku sa lica, a nakon toga ja idem u kupatilo i umivam lice sa Neutrogeninim gelom koji otkloni ostatak šminke sa mog lica.
Poslije toga prebacujem se na jedan od kremastih gelova za čišćenje, a u posljednje vrijeme najčešće to bude Balea gel.
 Ovaj gel/krema u sebi sadrži perlice vitamina E i bademovo ulje, a koristim ga na isti način kao i Neutrogenin gel. Na vlažno lice nanesem gel i masiram 2-3 minute nakon čega ga isperem toplom vodom. Nakon umivanja ovim gelom koža bude nevjerovatno glatka kao da ste nanijeli kremu za lice, a zapravo ste samo umili lice ovim čudesnim gelom. Može se koristiti i ujutro i navečer, ali ja ga koristim samo navečer jer već imam svoju jutarnju rutinu.
 Prije Baleinog koristila sam Nivea kremasti gel koji sam vidjela kod Katarine na blogu koja također ima suhu kožu i njeno iskustvo sa ovim gelom je pozitivno baš kao i moje. Skoro pa sam ga do kraja potrošila i mogu reći da je ovo do sada najbolji proizvod koji sam ikada koristila. Isto ga koristim kao i prethodne proizvode i koža mi totalno oporavila od suhih dijelova. Gel nije izazvao nikakve nuspojave na licu, nije mi dodatno isušio kožu, apsolutno ništa zbog čega bih zažalila što sam ga kupila. Sve preporuke za ovaj proizvod ako imate suhu kožu !
Nakon toga nanesem bebe kremu, ušuškam se u svoj topli krevet i čitam nove postove.

Kako Vi njegujete svoju kožu ?
Koristimo li iste proizvode možda ? :)

Broj komentara: 18:

  1. Bas si me zainteresovala za Nivea gel, odlicno zvuci. Secas li se cene? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odličan je. Mislim da je bio oko 8-10KM, nije skuplji sigurno :)

      Izbriši
  2. gdje se mogu kupiti bebe kreme i kolilko kostaju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih nisam nigdje vidjela kod nas, dobila sam ih od ujne iz Njemačke :)

      Izbriši
  3. Baš sam juče u Lilly-u stavila taj Neutrogena gel u korpu i posle ga izvadila. :D Kupujem onda znači, pošto sam ionako pri kraju onog Loreal koji inače obožavam i preporučujem za suvu kožu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koja slučajnost :D Trebala sam prije napisati post. Kupi, meni je super supeeer :)

      Izbriši
  4. Da baš gdje se mogu kupiti bebe kreme i koliko su??? A baš ću probati ovaj Balein gel :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, ja ih nisam vidjela u Bosni. Dobila sam ih iz Njemačke i tamo su oko 4eura. :)

      Izbriši
  5. Prije 2 godine sam na poklon dobila bebe kreme i bile su mi odlične. Budući da i sama imam suhu kožu, korisitim Balea Aqua kremu i serum i zaista su odlični i nisu komedogeni. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaao taj serum odavno želim i uvijek ga zaboravim kupiti. Čak imam i sliku na mobitelu da ga ne zaboravim kupiti, a uvijek mi se to desi. :D Morat ću ga kupiti što prije.

      Izbriši
  6. Ohh, hvala na spominjanju! <3
    Jako mi je drago kada čujem da se nekome dopalo ono što sam preporučila i da se nije pokajao. I ja sam potpuno istrošila svoj gel pa sam sada kupila bioten da probam. Volela bih da probam ove bebe kremice, ali nisam sigurna da li ih mogu negde pronaći kod nas. A Neutrogenu ću morati da probam!
    Divan post, uvek se radujem novim preporukama za suvu kožu! :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala tebi na odličnoj preporuci :) Nažalost, ja mislim da ih nema nigdje osim u inostranstvu. Barem ja nisam čula da se mogu pronaći kod nas. Hvala ti :) <3

      Izbriši
  7. Koristim Avon nutra effects pjenu,Garnier kremu(pisat ću post o njoj) i Garnier micelarnu,ponekad vlažne maramice. Od ovih proizvoda nijedan nisam probala. Ljeti mi je koža normalna/masna,a zimi suha/masna,i koristim obično proizvode za kombinovan tip kože koji je plus i osjetljiv.Zasada su mi ok ovi proizvodi,ali vidjet ćemo još. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila sam spomenuti Avonovu nutra effects kremu koja mi je također pomogla, a Garnier micelarna mi je bila okej i onda mi je počela isušivati kožu i prestala sam je koristiti. Odavno ne koristim micelarne, ovi proizvodi su mi super :)

      Izbriši
  8. Bebe kreme prelepo izgledaju, nisam ih ni u Srbiji videla nigde. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlične su, ma fenomenalne. Šteta što ih nema nigdje za kupiti osim u inostranstvu. :(

      Izbriši
  9. kod mene je dosta jednostavna podstava: gel za lice, ljeti češće prirodni sapun od ugljena i meda (piling) oronazol krema se seboreu, i fluid za lice koji mi nije najbolji ali još ga probajem za recenziju. preko dana još krema sa spf 30 i to je to :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično :) Da, ljeti pogotovo krema sa zaštitnim faktorom, to mi je najbitnije :)

      Izbriši