Prvi VIDEO

27.9.15

Znate onaj osjećaj kad nešto prvi put želite da uradite pa budete jako nervozni i ne znate kako će to ispasti ? Da li će sve biti uredu, da li će to biti onako kako želite ? Eh tako sam se ja sinoć osjećala kad sam na youtube objavila svoj prvi video. Iskrena da budem dugo sam željela objaviti video i krenuti sa snimanjem jer kad gledate svaki dan youtube i pratite to, onda Vam se nakon nekog vremena stvori želja za istim.

Dugo sam razmišljala šta objaviti kao prvi video i poklopilo se sve da prvi video bude sa putovanja u Makarsku. Snimala sam, uređivala video nekoliko puta dok sam ukapirala kako se sve radi i naravno još uvijek mnogo toga ima što trebam ukapirat kod obrade videa, ali sam sa ovim prvim zadovoljna. 

Neću mnogo pisati, ostavljam Vam link videa da pogledate. 
Hvala svima na divnim komentarima i što ste se pretplatile na moj kanal. Mnogo mi to znači. ♡
 Očekujte još videa i iskreno se nadam da ćete biti zadovoljni. 

 

4 komentara:

  1. Odlican ti je video! Samo napred :) Ne bi se nikad reklo da si pocetnik ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je video, nadam se da ću te gledati još na yt! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ljepoto, a naravno bit će još videa :)

      Izbriši