TOP 5 ruževa za jesen

19.9.15

Jesen stiže dunjo moja, a ja joj se radujem isključivo zbog tamnih ruževa koje volim nositi. Volim ja njih nositi u bilo koje godišnje doba, ali jesen je stvorena za takve nijanse. U današnjem postu Vam donosim svoj izbor ruževa za jesen koji nisu skupi i koje možete pronaći u drogerijama.

LA Girl je nedavno stigao u moju kolekciju i prvi put kad sam ga koristila mi se nije dopao jer se jako brzo suši i postaje mat, a drugi sloj nanijeti preko prvog je prosto nemoguće. Prije par dana sam ga ponovo uzela sa željom da ga nanesem kako treba i to sam uspjela tako što sam prvo nanijela olovku za usne i preko nje kistom nanijela ruž. Potrebna su dva sloja da bi ruž dobio svoju pravu nijansu, a nijansa vrišti moje ime. Odličan ruž za jesen, za ovo vrijeme koliko ga nosim nije mi isušio usne, ali ću ga svakako još isprobati pa pisati recenziju o njemu.

Aura Absolute Matte - Matte Mess; o ovom ljepotanu sam pisala post klik, tako da nema potrebe da bilo šta pišem o njemu. Ruž je apsolutno savršenstvo i morate ga nabaviti ako ste ljubitelj ljubičastih nijansi.

Avon 3D Plumping ruž u nijansi Twig je must have za jesen i svako drugo godišnje doba. Ako niste vidjeli post o ovoj i još 4 nijanse, onda klik ovdje. Predivna tekstura, odlična pigmentacija, trajnost, vizuelno veće usne. Šta Vam još treba? Nabavite ga što prije.

Bourjois Rouge Edition Nude-ist je odličan ruž i zavoljela sam ovu nijansu bez obzira što sam očekivala drugu. Post o Bourjois ružu možete čitati ovdje, a ja planiram nabaviti još neku nijansu iz ove linije.

I za kraj, Avon ruž iz Ultra Color Indulgence linije u nijansi Red Dahlia koju strašno volim. Ja bih je opisala kao nježnu crvenu nijansu koja će svakome pristajati jer nije klasična crvena boja. Pored toga što je divna nijansa, ruž njeguje usne i hidratizira. Post ovdje.
 

 Kada bih morala izabrati favorite, to bi bili Avon Twig i Aura Matte Mess.

 


Koje nijanse volite nositi tokom jeseni ?
Dopada li Vam se moj izbor ? 

Broj komentara: 30:

  1. Odlican izbor nijansi i sama preferiram gotovo iste...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, drago mi je da ti se sviđa izbor :)

      Izbriši
  2. Kod mene nema pravila i uvijek nosim nijansu koja mi se danas nosi,bez obzira koje je godišnje doba.
    Još me drži ludilo za tamnim nude nijansama,pa u zadnje vrijeme samo takve nosim i kupujem.
    Twig mi se najviše dopada od svih nijansi ovdje :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, nije ni ovo neko pravilo da se moraju nositi ove nijanse :D Samo moj izbor koje ću ja nositi sigurno na jesen. Twig je odlična nijansa, nabavi je :)

      Izbriši
  3. Isti ukus imamo, tako da mi se ovaj post i izbor nijansi itekako sviđa! Matte Mess je diivan divan :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam i ja primjetila odavno :) Matte Mess je prava ljepota zaista.

      Izbriši
  4. Odličan izbor, Nude-ist je must have i LA Girl ima odličan matte efekt :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Saro. Nude-ist mi se na prvu nije dopao, ali sam ga zavoljela. LA Girl ću pogledati i ostale nijanse, Dreamy mi se dopada. Vidjela sam je kod tebe na blogu :)

      Izbriši
  5. Aura Matte - omiljeni!! :)

    insppppp.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo su sve nijanse koje bih i sama odabrala :D cak imam sve ove osim LA girl. Moracu i ja nesto ovako skuckati ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago. :) LA Girl imaš na ikatehouse.com, super jeftini :D

      Izbriši
  7. Prelepe nijanse, Aura Matte Mess je prelepa nijansa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Stvarno jeste :) Jedna od ljepših koje imam definitivno.

      Izbriši
  8. Lijep izbot. Kakav ti je ovaj L.A. Girl?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Amrić :* Nijansa je vrhunska i baš ovakvu sam i očekivala. Što se tiče nanošenja tu je problem :/ Teško se nanosi i moraš baš brza bit jer se suši nenormalnom brzinom. Ja prvo olovku nanesem i onda ruž kistom, i drugi sloj tapkam sa aplikatorom jer mi tako najbolje funkcioniše. A traje dugo na usnama baš. Planiram još koju nijansu nabaviti.

      Izbriši
  9. Svi su divni ❤️ Ja volim LA girl i imam par paleta nisam probala ruževe 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam još nekoliko proizvoda na listi za kupovinu, a ruževe vrijedi probati :)

      Izbriši
  10. Predivne nijanse, za Matte Mess slinim otkad sam ga prvi put vidjela tako da ću vjerojatno trčati na otvorenje kada bude u Hrvatskoj :D Nude-ist želim već dugo isprobati, ali me miris nažalost odbija, iako je prekrasna nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Matte Mess je stvarno prekrasan, ja sam se potpuno zaljubila u nijansu otkad je imam. :) Ja za nude-ist nisam ni znala da "smrdi" kad sam ga kupila pa je bio šok za mene kad sam ga prvi put koristila :D Ali sam se vremenom navikla pa mi ne smeta mnogo :)

      Izbriši
  11. Vidjela sam vise recenzija na te Avon ruzeve i Twig mi se najvise dopao. Sad jedva cekam da ga narucim i konacno i isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Twig je stvarno hit ove linije i must have za jesen :) Prekrasna nijansa, ja je nosim konstantno otkad sam ih dobila. Sigurno će ti se dopasti :)

      Izbriši
  12. Twig je odlican ,imam ga i nijansa je lijepa i stvarno super za jesen.
    Ovaj Boujrois mi se takođe sviđa,htjela bih ga probati :)
    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Twig je svima favorit, ali s razlogom jer je prekrasan :) Bourjois je super i ako se odlučiš da ga kupiš nemoj se iznenaditi jer malo smrdi :D

      Izbriši
  13. Odličan izbor, ruževi su divni :))

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovaj Matte Backstage mi je presavrsen i sutra bih ga kupila da naletim na njega :D od ostalih imam jedino Bourjois i stvarno je nijansa koju sam iznosila kako ove, tako i prosle godine. Lijep odabir :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je presavršena i ostale koje imaju u ponudi su super. Imaš ih na ikatehouse.com ili na ebay-u :) Hvala.

      Izbriši
  15. Sve nijanse su prelepe, ali mi je Aura favorit. :)

    OdgovoriIzbriši