Autumn

25.10.15

Napokon se sunce pokazalo i ja sam to naravno odmah iskoristila. Vrijeme je proteklih sedmica bilo jako ružno i stvarno je bilo nemoguće uslikati bilo šta.
Zato sam ja danas iskoristila lijepo vrijeme i donosim Vam novi outfit post. Znate da sam ostvarila saradnju sa shein sajtom i svakome bih ga preporučila jer su stvari zaista odlične, a cijene pristupačne za svakoga.

Kombinezon mi se strašno sviđa i žao mi je što ga nisam imala na ljeto, ali jedva čekam sljedeće da ga mogu nositi. Jako je lagan, nazad je malo kraći i zbog toga sam obukla crne štrample, ali i zbog zime :D I nazad ima rajfešlus.




Kombinezon - http://goo.gl/mcvFhb
Torba - COCO. 

Broj komentara: 28:

  1. Divna kombinacija, baš mi se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno si sve iskombinovala, cak si odlicno izgleda kombinezon na strample. :D Torba mi je prepredobra, kao i sve njihove, nisam jos nasla neki da mi se ne svidja :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, da. I meni je bilo jako čudno obući štrample i kombinezon, ali mi se sviđa kako izgleda to sve skupa. A torbe su prekrasne, ja ih obožavam i sve su divne :)

      Izbriši
  3. Sviđa mi se sve, ali za čizmama pasem :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Loooove :D Ambijent je to die for, a čizme...need :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tenk ju. :D Eto stavila sam link za čizme, ja sam se zaljubila na prvi pogled :D

      Izbriši
  5. Wow! Kako ti dobro stoji kombinezon, a cizme su za 10! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super kombinacija, ali cizme su mi top :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelijepo iskombinirano, čizme su mi najnajnajbolje! :D *-*

    OdgovoriIzbriši
  8. Odgovori
    1. Svaki put me postidiš svojim komentarom :$ Hvala ti mnogo, ljubim te :*

      Izbriši
  9. Ovo sve u kompletu predobro izgleda <3 L.

    OdgovoriIzbriši
  10. predivna, sve mi se dopada, a torba i gležnjače su vrh! :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Sve je tako prelepo, bas mi se dopada! Volela bih da sledeci put malo povecas slike, cisto da bih malo bolje videla sve. Ali sto se kombinacije tice, TOP! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Kad klikneš na sliku možeš je povećati, ali u svakom slučaju imat ću to na umu za sljedeći post :)

      Izbriši