AVON Nailwear Pro+ Modern Romance

10.10.15

Odavno nisam pisala o lakovima i žao mi je zbog toga, ali nokti su mi bili u groznom periodu i stalno su pucali i nikako ih nisam mogla održati na životu. Ni Eveline 8u1 mi u tom periodu nije pomogao, jednostavno ne znam šta im se desilo pa su konstantno pucali. Oporavili su se malo i narasli taman na vrijeme kad mi je stigao Avon paket sa divnim lakovima iz Nailwear Pro+ linije, odnosno Modern Romance kolekcije.

U trenutnoj Avon C14 brošuri 6 novih nijansi možete pronaći po promotivnoj cijeni od 4.50KM. Meni fali 6 nijansa Golden Femme koja prekrasno izgleda u katalogu, a vjerujem da je i na noktima ista.
Nijanse koje ja imam su: Tender, Desire, Innocence, Modern Edge, Sinful Romance. Po meni ove nijanse su stvorene za jesen, tamnije posebno, ali i ove svijetle koje ću ja sigurno češće nositi nego tamne. Tender je najsvijetlija od petorke i za nju su potrebna dva sloja, a poslije nje je i Desire koju ja također nanosim u dva sloja jer tako dobijem puno prekrivanje i boju kao što je u bočici.

Tender je divna nježna bež nijansa koja mi je bila prvi favorit. Najsvijetlija je od petorke, 2 sloja imam na slici i sigurna sam da ću je često nositi. 

Desire je zauzela tron i postala moja omiljena nijansa od ove petorke. Pogledajte ovu ljepotu, najljepša nijansa ikada. Tako specifična, ma prelijepa. I nju na slici imam u 2 sloja jer sa jednim dobijem neku providnu verziju ove nijanse. Ljepota. ♡
Innocence ne znam kako bih opisala, ali mi je super, supeer lijepa nijansa. Mislim da sam dosad za svaku rekla da je lijepa, ali šta ću kad je tako. Ovo su mi dosad najljepši Avon lakovi.
Za Innocence je potreban 1 sloj i dobijete prekrasnu boju.
 Sinful Romance je ljubav na prvi pogled i ova nijansa je stvorena za jesen. Mrvicu me podsjeća na Essie Angora Cardi i baš mi je drago što i Avon ima ovu nijansu jer je stvarno predivna.
I taman mi je na vrijeme stigla jer se Essie skroz stvrdnuo i pomoći mu nema.

Eh sad, Modern Edge je božanstvena nijansa, ali jako nezahvalna i "teška" za nanijeti. Pravu nijansu vidite u bočici, a na noktima je jako teško uhvatiti njenu pravu boju. Lijepo izgleda, ali ja inače rijetko nosim ovakve nijanse pa ću je proslijediti dalje.


Odlični lakovi, pristupačna cijena, imate velik izbor nijansi, a sigurno će Vam se dopasti više od jedne nijanse. :) Četkica je super i odlično se lak nanosi. Preporučujem Vam da pogledate Nailwear Pro+ kolekciju.

Sviđaju li Vam se nove nijanse ? 
Koji su Vaši favoriti ?  

Broj komentara: 28:

  1. Prekrasni svi. I ja nikako da nokte dovedem u red, dzaba ulja, vitamini i eveline. Listaju se i gotovo. Tvoji su bas lijepi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naleti im takav period da im ne možeš ništa i jednostavno im ništa ne pomaže. Haos. Hvala ti puno :)

      Izbriši
  2. Sve su nijanse lijepe al Sinful Romance je PRElijepa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jest. To mi je zamjena za Essie sad :)

      Izbriši
    2. Slažem se, prekrasna nijansaaaa :)

      Izbriši
    3. Super za jesen i ove kišne dane :)

      Izbriši
    4. Slazem se sa Emom, Sinful Romance me je na prvu osvojila *.* :D

      Izbriši
    5. Onda nabavljaj što prije, na drugu će ti se još više svidjeti :D

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Imamo isti ukus :) na noktima mi je trenutno. :*

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Definitivno. :) moj favorit od svih nijansi. Prekrasan je.

      Izbriši
  5. Vsi so moje nijanse <3 Volim cool tones :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zar nisu prekrasni ? :) Nabavi ih što prije, oduševit ćeš se :)

      Izbriši
  6. Tender i Sinful Romance. Jedva cekam da mi stigne paketic sa njima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divni suuu, divniii :) Vidjet ćeš kad ti stignu, zaljubit ćeš se.

      Izbriši
  7. boje su predivne, predzadnja mi je favorit

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sinful Romance je baš krasna. I moj je favorit poslije Desire :)

      Izbriši
  8. Predivni su mi svi osim Tender jer mi takve nijanse ne pristaju :( Ostale su mi prekrasne ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je što si pronašla i za sebe nijanse, među svim ovim nijansama svako može pronaći za sebe makar jednu :D

      Izbriši
  9. Sinful romance i modern edge su mi apsolutni favoriti. Odlične fotke, s čime slikaš?
    Nadam se da će kod mene Eveline 8u1 pomoći da mogu da se mackam sa ovim krasnim bojicama. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigurno će pomoći, primjetiti ćeš rezultat nakon 2-3 sedmice :) Slikam sa Sony alpha 58 i hvala ti puno :)

      Izbriši