Eye brushes

4.10.15

Kistovi su nešto bez čega ja ne mogu zamisliti šminkanje i smatram da to svaka djevojka treba da ima i koristi, pa makar i one najosnovnije kistove. Svi smo prošli kroz onu fazu kad smo tečni puder nanosili rukama i sjene nanosili onim malim dvostranim kistovima. Sve je to normalno i ako Vama i dan danas odgovara da se tako šminkate, samo izvolite. Svako nađe način kako mu je najlakše našminkati se, a meni je najlakše kada koristim kistove.

Kad je riječ o kistovima za sjene moji najdraži su Real Techniques shading brush i Essence kistići za blendanje (crni i ljubičasti), ali uvijek postoji još i ja sam odlučila da probam neke nove pa sam na ebay-u pronašla ovih 7 komada za 4.70 dolara. 
Na ebay-u Vam je ili valja ili ne valja, druge nema. Kistovi su stigli za 15-20 dana, ja sam ih odmah oprala i kad su se osušili bacila sam se na isprobavanje. Prala sam ih nekoliko puta i ni na jednom kistiću nije spala nijedna dlaka.
 Prvi kist je namijenjen za blendanje sjena i odmah ću reći da mi se on najviše sviđa od svih. Mekan je, dlake su mu čvršće nego kod ljubičastog Essence kista. Dobro blenda, nije prevelik i ja ga stvarno obožavam.
Drugi na slici ja koristim za nanošenje sjenila u vanjski kut oka i dlaka mu je drugačija od prvog kista. Nije mekan kao prvi, ali nije ni kruta dlaka kakva je bila kada su tek stigli. Također jedan od boljih kistova iz ovog seta.
Treći na slici se može koristiti za blendanje, dlaka mu je ista kao i kod drugog kista. Dobro blenda sjene, ali mi je prvi draži za tu namjenu.
Prvi na slici je odličan za nanošenje sjena na donji dio oka i blendanje istih.
Drugi kist me je skroz razočarao i jedini je iz ovog seta koji ne koristim. Koristila sam ga za nanošenje šimerastih sjena, ali je totalno loš za to i bilo koju drugu namjenu. Pokupi sjenilo, a na kapku ne ostaje ništa. Leti u kantu.
Oba kista sa slike su super za nanošenje sjena također na donji dio oka, s tim da ja prvi koristim i za popunjavanje obrva. Znam, nije kosi kist, ali je meni odličan za obrve i kad sam u žurbi koristim njega i super mi je za to.
Drugi kist se može koristiti i za nanošenje sjena u vanjski kut oka i dosta je čvrst.



Koristite li kistove ? 
Koji su Vam najdraži ? Preporučite mi neke.  

Broj komentara: 14:

  1. Kao da smo se dogovorile oko posta :D
    Ako ikada budeš u prilici (ne znam koliko su ti dostupni) moraš da probaš Blush četkice! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh, da :D Upravo sam pročitala i tvoj post, a o Blush kistovima sam dosta čitala i imam ih na spisku za kupovinu :) Hvala na preporuci :*

      Izbriši
  2. I ja bih dvije tri iz ove kolekcije.. :D Nisu skupe, a blush četkice svakako probaj što prije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Proslijedim ti ih :D Blush su sljedeće na listi :D

      Izbriši
  3. Odlicno izgledaju, nisam ih do sada probala, ali mi kvalitetno deluju, moracu sto pre da probam neki. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobre su, na ebay-u je tako. :D Ili nađeš totalni promašaj ili uloviš dobru stvar :D

      Izbriši
  4. ja bih ti preporučila Sigmine četkice a i look by bipa volim podjednako. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sigmine imam dvije, a te Bipine uvijek gledam kad sam u Hr i nikad ih ne kupim. Katastrofa :D Moram ih zapisati na listu :)

      Izbriši
  5. JA koristim Brush 14b i 14c i prezadovoljna sam! Zaista rade svoj posao i pri tom nisu skupi, tako da ukoliko si u mogucnosti PROBAJ IH! :) :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na preporuci, zapisujem ih na listu :)

      Izbriši
  6. Super post, i ja ti preporucujem Brush cetkica ;)
    http://vanjadjogo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  7. Calina 311 , odlicna cetkica za blendiranje! :)

    OdgovoriIzbriši