FARMASI - grupna recenzija

20.10.15

Većina vas sigurno je čula za Farmasi kozmetiku, a vjerovatno ste i probale neke njihove proizvode. Ja sam nedavno dobila paket od njih, a danas Vam pišem o tri proizvoda koje sam ostavila za recenziju jer su ostali završili u darivanju. :)

Susretala sam se i prije sa Farmasi proizvodima i imam par njihovih mat ruževa i olovaka za usne koje sam možda spominjala na blogu u par navrata.
Kad sam u paketu vidjela Gleam Rouge Liquid Lipstick istog momenta sam se ponadala da su to zapravo mat ruževi poput Sleek Matte Me, Aura Absolute Matte i ostalih, ali sam se razočarala kad sam ih otvorila. Ovo su zapravo dobro pigmentirana sjajila što mene tjera na plač jer su nijanse božanstvene, a ja nisam ljubitelj sjajila i rijetko kad ih koristim. Dobila sam 3 nijanse, a ove dvije su 13 i 18. Lijepo mirišu, lahko se nanose uz pomoć spužvastog aplikatora koji je malo veći.
Još jedan proizvod se našao u paketu, a radi se o Lovely Lips olovci za usne.Nju sam koristila par puta  i za moj ukus je sasvim okej. Nijansa je lijepa, kremasta tekstura, lahko se nanosi i traje 2-3 sata na usnama. Ne koristim je često jer više preferiram olovke poput Essence ili Catrice.

Voljela bih da su me zapali mat ruževi i nove nijanse, ali ću ih se dočepati u svakom slučaju jer su nijanse prekrasne.

Da li ste probale nešto od Farmasi kozmetike ?
Preporučite mi neke proizvode. 

Broj komentara: 8:

  1. Šteta što ne voliš sjajeve, jer su baš tvoje nijanse :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam samo jedan od Essence što nekad stavim, ali i njega skinem nakon sat vremena jer ne volim onaj ljepljivi osjećaj na usnama. A slažem se da je šteta jer su nijanse predivne :(

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. Nijansa je lijepa, ali ne koristim je često. Ne odgovara mi baš :)

      Izbriši
  3. Joj jesu lijepe nijanse sjajeva, zamisli samo da su mat *.* Olovka se cini fina, meni se svidja nijansa :) I ja sam se nadala mat ruzevima ali sipak :D kupila sam jedan, 21 nijansu i nisam odusevljena jer je kremast ustvari i ostaje na zubima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš to, samo da su mat sve bi bilo super :D Uhh, pa onda ako je tako odustajem i od ruževa :/

      Izbriši
  4. Ni ja nisam ljubitelj sjajeva niti u boji niti bezbojnih. Ne podnosim to na usnama nikako. Doduše taj lovely lips nije loš. Karmini su im odlični.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nikakvih :D Sa sjajevima sam na offline totalno. Ja imam par mat karmina i dobri su mi.

      Izbriši