FIRST BIRTHDAY + GIVEAWAY !

16.10.15

Sretan rođendan mom dragom, najdražem blogu. Daaaaa! Minna's Beauty danas proslavlja svoj PRVI rođendan. Uuuu, šta reći. Mnogo sam sretna što pišem ovo danas i što zajedno s Vama proslavljam blogorođendan, jer da Vas nije ne bi bilo ni mog bloga.

16.10.2014. godine je objavljen prvi post. Uhh, kako sam bila nervozna i uplašena kako će to sve izgledati. Koliko sam tada bila nervozna i uplašena, u istoj mjeri i još 10000x više sam danas sretna i zadovoljna sa ovim što radim. Sretna sam jer sam skupila hrabrosti i otvorila svoj blog, jer sam objavila taj prvi post koji kad ga sad pogledam izgleda grozno, jer sam se trudila da budem bolja u ovome i što nisam odustala od toga. Svaki početak je težak, ali isto toliko je i sladak. Kada vratim godinu dana unazad sjetim se mnogo lijepih trenutaka. Sjetim se svih divnih komentara koje ste ostavili na blogu, sjetim se svih divnih djevojaka koje sam upoznala zahvaljujući blogu, svih savjeta i kritika i neizmjerno sam Vam zahvalna na svemu. 
Hvala Vam što posjećujete moj blog, što me čitate i pratite, što cijenite i volite ovo što radim jer bez Vas ovo ne bi uspjelo.

Prelazimo na GIVEAWAY jer vjerujem da jedva čekate da vidite šta sam to pripremila za Vas. :)

Kao što vidite na slici, jednu od Vas ću obradovati sa :
- Avon Big & False Lash Mascara 
- Avon Rare Pearls  Body Lotion
- Avon Glimmerstick Flick Eyeliner , i kao dodatni poklon tu je Sigma Lip Vex u nijansi Sheila. ♡ i Raffaello. :)

- P R A V I L A - 

1. LIKE moju FB stranicu OVDJE 
2. LIKE Avon FB stranicu OVDJE 
3. Subscribe se na moj Youtube kanal OVDJE 
4. PODIJELITI objavu o darivanju na FB (JAVNO) 
5. Pratiti me na instagramu (ako želiteOVDJE

Na FB ( OVDJE ) je potrebno da mi ostavite svoj mail na koji ću Vas kontaktirati ukoliko osvojite nagradu, a ako ne želite javno ostavljati svoje podatke pošaljite mi u inbox na FB.
Darivanje je otvoreno za područje BiH i Hrvatske i trajat će do 23.10. (petak). 
Dobitnicu ću objaviti na FB stranici sutradan i kontaktirati je na mail. 

Hvala svima još jednom od srca i SRETNO !

22 komentara:

  1. Srećan!!! Želim ti još puno puno dobrih postova :) :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Nek je sretan, iznenadila sam se kad prije godina prodje :D mislila sam da je rodjendan tek iza Nove.
    Puno uspjeha i dobrih postova, slika i kozmetike zelim :* <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno <3 I ja sam se iznenadila, brzo je godina prošla :D

      Izbriši
  3. Sretan rodjendan! Moram priznati da mi je tvoj blog jedan od dražih i želim ti da nastaviš još uspješnije...:-*

    OdgovoriIzbriši
  4. Sretan rođendan tvom blogu, uživaj i piši nam još dugo! :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Srećan jubilej <3 Jako lep blog, samo nastavi tako :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Miša. <3 znači mi podrška mnogo :*

      Izbriši
  6. Sretan Minna,da nastavis tako !
    I da uspijes jos vise :)
    xx

    http://zeberry.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako lepi pokloni, ne ucestvujem ali se radujem da neka od citateljki osvoji! Srecan rodjendan tvom blogu i nadam se da emo se jos dugo dugo citati :* <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličaan!
    Imaš follow, a poklončići su predivni. ☺

    OdgovoriIzbriši