KIKO bronzer - Rebel Romantic

23.10.15

Kupovina bronzera ?! Da, uvijek. Bronzeri su postali moja prva ljubav što se tiče šminke i nikad mi ih nije dosta. Imam ih nekoliko u kolekciji i svaki je poseban na svoj način. Lijepa ambalaža je ono što privlači mnoge djevojke, pa tako i mene i zbog toga nisam mogla da odolim ovom predivnom Kiko bronzeru iz još divnije Rebel Romantic linije koja je nevjerovatno lijepa i zaista su svi prekrasni.

Ja ih nisam kupila sve (naravno), ali sam zato za sebe izabrala šta drugo nego bronzer koji mi je na prvu izvukao pare iz džepa. Zahvaljujući mojoj dragoj rodici bronzer se ubrzo našao u mojim rukama, a ja sam i više nego oduševljena.
Cijena bronzera je 12.90 eura i mislim da je u potpunosti opravdava. Ambalaža je prekrasna i moram priznati da je ovo bronzer sa najljepšom ambalažom u mojoj kolekciji. Ono što mi je bilo žao pokvariti je zapravo dizajn bronzera. Nijansa koju ja imam je 01 Light to Medium i postoji još 02 Medium to Dark. I da, kad otvorite bronzer unutra se nalazi ogledalce.

Light to Medium je toplija nijansa koja može odgovarati i djevojkama svijetlije puti, ali i tamnijim djevojkama. Jedino oko čega sam se dvoumila je odabir nijanse jer sam prvobitno htjela nijansu 02, ali sigurna sam da sam dobro izabrala. Pigmentacija je super, prilikom swatchanja samo sam jednom prst prislonila na rozi dio, a na bronzer dva puta. Swatch imate na slici ispod. :)
Srednji (rozi) dio se može koristiti i sam, ali i u kombinaciji sa bronzerom. Ja ih koristim zajedno jer tako dobijem savršenu nijansu za konturisanje i jer kistom uvijek idem u krug pa pokupim sve skupa. :D
Pored svih ovih dobrih osobina moram spomenuti jednu lošu koja mi ne smeta toliko, ali čisto da se ne iznenadite ako se odlučite na kupovinu bronzera. Ima čudan miris koji nije toliko intenzivan i ne osjeti se dok ne pomirišete bronzer. I moram priznati da mi je stvarno bilo žao uništiti divni reljef ovog bronzera. Pa zar nije prekrasan ?!
Sve u svemu ovo je jedan od dražih mi bronzera što zbog ambalaže, tako i zbog kvalitete. Stvarno bih ga preporučila svima i ukoliko se odlučite na kupovinu, pogledajte swatch i druge nijanse koja je tamnija od ove. :)
Jeste li probale Kiko proizvode ?
Imate li svog favorita ?  

Broj komentara: 30:

  1. oj jest lijep. Hoćem i jaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Malo je reći da je lijeep. Posudim ti ga ja malo :D

      Izbriši
  2. Ambalaža je baš lijepa kao i reljef samog bronzera :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah, kako je divan! Kiko ne prestaje da iznenađuje, šteta što tako teško dolazimo do proizvoda. L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. :) Da, ali i kad bih online naručivala poštarina je skuplja tako da je baš teško doći do njihovih proizvoda. Nažalost :(

      Izbriši
  4. ja sam njima slala poruku što nas ignoriraju i ne šalju nama. ostaviše mi seen. :D
    bronzer je super.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, baš si me slatko nasmijala :D Hajde, makar su ti seen bacili. Nisu te skroz ignorisali :D

      Izbriši
  5. Prelijep je. Ja bih se sigurno odlučila za taj svjetliji, jer sam i ja svijetla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, ovo je ta svijetla varijanta. Drugi je tamniji od ovog- medium to dark :)

      Izbriši
  6. Divan je stvarno.. I nijanse su super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš jesu :) Za #bronzerfreak poput mene je ovo prava poslastica :D

      Izbriši
  7. Ambalaža cele Rebel romantic kolekcije je prelepa, padam na rose gold uvek :) Znaš već da mi se kod ovog tvog lepotana dopada sveee <3
    Ja se počastih kremastim rumenilom iz ove kolekcije, ali nikako da ga dobro istestiram, valjda će biti dobro kao ovaj bronzer :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iako mi je ovo prvi Kiko proizvod mislim da je do sada ovo najljepša kolekcija koju su napravili. Bilo je baš teško izabrati samo jedan oroizvod, ali pošto jako volim bronzere morala sam njega kupiti. :) Sigurna sam da će i rumenilo biti super. Čekam recenziju :)

      Izbriši
  8. Probala sam neke njihove proizvode, ali mi nisu baš toliko dostupni, a nemam koga da mi donosi :/
    Obožavam njihova pakovanja i limitirana izdanja pogotovo, a ovaj bronzer je tako leeep :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja imam njihova 2 laka, a voljela bih probati ruževe. Privlače me pa se nadam da ću ih se dočepati nekako :D Limitirana izdanja su im najljepša uvijek :)

      Izbriši
  9. Moj najljubši bronzer <3 Predober in prelep :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Još uvek sam Kiko-virgin :D :p Lakovi su mi tiha patnja, a kako ih imam miliontristapedesethiljadaosamsto... :D ne smem ni da pomislim. Privlače me senke, a bronzer je jako lep.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam nedavno dobila lak od tetke i super sam zadovoljna. Mene ruževi privlače više od sjenila (čudo) :D Bronzer je ljubav velika <3

      Izbriši
  11. Predivan je kao i cijela ova kolekcija ♥
    Još nisam priuštila ništa iz nje, ali nikad se ne zna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve su prilike da ćeš si nešto kupiti :D Teško im je odoljeti :)

      Izbriši
  12. Koliko je samo savrsen ovaj bronzer. Bas bih volelal da isprobam nesto od njih ali nazalost kao vecina ljudi iz Srbije nisam u mogucnosti :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nažalost, stvarno je teško doći do njihovih proizvoda :/ Ali vrijedi se potruditi ili zamoliti nekoga da ti nabavi ono što želiš. Vrijedi :)

      Izbriši
  13. Cickas nam s ovim kiko proizvodima a mi ih nemamo gdje nabaviti kmeeee

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista stvar je i kod mene. Ne dolazi rodica stalno ovamo :D nažalost.

      Izbriši