NAIL POLISH COLLECTION + VIDEO

5.10.15

Nokti su za mene uvijek bili pojam i o njima sam se rijetko kad brinula s obzirom da ih nisam ni imala jer sam ih u osnovnoj školi grickala, u srednjoj isto tako dok ih nisam počela nadograđivati. Poslije nadogradnje dugo vremena je trebalo da se moji nokti oporave, a u tome mi je pomogao Eveline 8u1 koji sam nekoliko puta spominjala i preporučivala svim djevojkama koje imaju problema sa noktima. Vremenom su se moji nokti oporavili, postali čvršći, rasli brzo i ja sam od tada više brinula oko njih. Danas Vam predstavljam svoju kolekciju lakova koja se povećavala iz dana u dan, a ispod imate i video. :)

Prvi lakovi koje sam kupila su bili Eveline i stvarno ih preporučujem svakome da ih proba. Nažalost, nema ih u svakom gradu i teško ih je pronaći u nekim gradovima, ali vrijedi ih potražiti. Imaju jako velik izbor nijansi, četkice su im deblje i super dobre, dugotrajni su na noktima i ne koštaju mnogo. Mislim da su bolji od većine skupljih lakova kojima je cijena takva samo zbog imena.
Golden Rose lakovi su mi solidni, imam tri primjerka trenutno i svakako mislim proširiti tu kolekciju. Nisam u potpunosti zadovoljna ovim lakovima jer ne traju dugo na noktima, a ne treba mi lak koji će naredni dan da spadne s noktiju i koji moram mazati svaki drugi dan.
Nadam se da to neće biti slučaj i sa ostalim nijansama koje planiram nabaviti.
Essence lakovi spadaju u grupu najboljih lakova ikada! Sve nijanse koje ja imam su iz GEL linije, a ostale Essence linije nisam isprobala tako da ih ne mogu uporedit sa ovim.
Sve, apsolutno sve je odlično kod ovih lakova i ako niste dosad, probajte ih što prije. :)
Avon lakove također moram pohvaliti i ubaciti ih u grupu zajedno sa Essence lakovima. Sve lakove koje imam iz Avona Vam iskreno preporučujem, a posebno nijansu Iceberg White jer ako volite bijele/kreč nijanse, ova je pun pogodak.
Essie lakovi su mi dugo bili na listi i uvijek bih odlagala njihovu kupovinu zbog odabira nijansi, a kad sam jednu nijansu kupila tako je na red došla i 2,3 i 4. Trenutno ih imam toliko, a bit će ih još sigurno jer su nijanse takve da poželite imati SVE.
Jedino što mi se ne sviđa kod Essie lakova je što se nakon nekog vremena jako zgusnu i poslije toga ih možete baciti jer od njih nema ništa. To vidite na slici ispod kod nijanse Angora Cardi.


Nadam se da će Vam se video dopasti. 



Kakva je Vaša kolekcija lakova ?
Koji su Vam najdraži ?  

Broj komentara: 18:

  1. Kupi opi razredjivac za lakove ima petaka u cm. Spominjaces me

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš ću pogledati, a nisam ga dosad vidjela. Tenk ju :D

      Izbriši
    2. ja isto htjela rec kupi opi thinner :D nema u svakom ceemu.
      najljepsi mi essie dzaba je. samo mi se skupo sviđa šitfak :D ;D

      Izbriši
    3. Koliko me pamćenje služi u mom cm-u ga nisam vidjela, ali ću provjeriti ponovo. Essie su lijepi, ali skupi jesu vala. Ali vrijedi dat pare na njih, meni se sviđaju pravo samo sa ebay-a više ne naručujem.

      Izbriši
  2. Divna kolekcija. Slažem se za Avon lakove, ja ih imam najviše u kolekciji i obožavam ih. Essence gel lakovi su odlično, puno bolji od onih prijašnjih koji su se počeli guliti odmah drugi dan.
    Divni su mi ovi Essie koje imaš, neki su već na WL, ostali idu sad :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala mnogo :) uuu, Avon lakovi su super meni je posebno drag Iceberg White <3 Preporučujem ti Perennial Chic :)

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Crvenim se. Veliki mi je kompliment kada mi ti to kažeš <3 Od srca ti hvala mnogoooo :*

      Izbriši
  4. Kolekcija je predobra! Nijanse su vrh. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Divna kolekcija. Avon lakovi su mi super. U svojoj kolekciji imam najviše Golden Rose lakova. Općenito imam sve vrste lakova, od Essie i Borjouis i sl. koji su skuplji pa do onih iz offertisime i china shopa, ne mogu reći da se ne vidi baš nikakva razlika, ali meni osobno i nije nešto prevelika. Svi mi skoro jednako i traju i skoro su jednako pigmentirani. Ima situacija kada su mi ovi jeftiniji bolji od skupljih. :D

    A što se tiče Essie lakova, napisala si da ti se s vremenom stvrdnu, probaj ubacit u njih prozirni lak, možda se razrijede. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Golden Rose me i dalje privlače bez obzira što sam se razočarala sa ovim nijansama. Sviđaju mi se nijanse, ali ne i to što drugi dan odmah spadaju sa noktiju. Slažem se da su nekad i jeftiniji lakovi bolji od skupljih, kao npr. Essence. Odlični lakovi, a cijena im je smiješna :D
      Pokušat ću to, hvala ti na prijedlogu :)

      Izbriši
  6. Divna kolekcija, Essence i Essie su moji favoriti <3
    I super video, baš mi je drago da si počela da snimaš, you go girl! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moji također <3 Hvalaa ti draga mnogo, znači mi podrška :)

      Izbriši
  7. Super kolekcija.Odlican video!

    http://www.adelaacanski.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja baš imam suprotna iskustva sa Golden Rose Rich Color kolekcijom. Crni lak mi je trajao čak 10 dana a da se videla samo bela linija na ivici nokta. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam se baš razočarala u ove primjerke što ja imam, jedino ovaj ljubičasti nije loš on može trajati 4-5 dana, a ovi svijetli su katastrofa. :/

      Izbriši