AURA Eyebrow Shadow

11.11.15

Na instagramu i facebooku sam vas obavijestila o novitetima koji su mi stigli od Aure i moram priznati da sam bila presretna i oduševljena kad sam vidjela šta se nalazilo u paketu. Znate da volim Aurine Absolute Matte ruževe o kojim sam pisala na blogu, a kako teže dolazim do njihovih proizvoda bilo mi je mnogo drago kad sam dobila paket od njih.
Jedan od noviteta su sjene za obrve koje dolaze u 3 nijanse.

Ambalaža je mnogo slatka i pogodna za nošenje. Stane u svaki neseser i torbicu, ne zauzima mnogo prostora i uz sve to kad otvorite, imate malo ogledalce. Dostupne su u 3 nijanse; 01-light, 02-medium i 03-dark.
Ovo su zapravo duo sjenila u kojima imate jednu svijetlu i jednu tamnu nijansu pomoću kojih možete prirodno popuniti svoje obrve. Tekstura je kao i kod svakog sjenila s tim da su ova malo više praškasta. Za cijenu nisam sigurna, ali sam vidjela kod kolegica iz Srbije da sjenila koštaju 639,00 RSD, tako da će kod nas vjerovatno biti oko 9-10,00 KM.
Ja nemam mnogo problema s obrvama, odnosno imam samo sa lijevom koju sam sama zafrkala prije par godina i dlake sporije rastu nego na desnoj ili skoro nikako ne rastu, pa na tom dijelu pri popunjavanju koristim olovku za obrve jer sjenilom ne mogu dobiti oblik koji želim. Tako da prvo olovkom napravim oblik koji želim i onda sjenilom popunim.
Nijansa koja meni odgovara je 02 medium, a na slikama ispod imate swatcheve za sve tri nijanse. Medium i dark su jako slične i mala je razlika između njih s tim da obe nijanse u sebi imaju crveni podton što ćete vidjeti na slikama ispod.
 __________________
01 - LIGHT 

__________________
02 - MEDIUM


_________________
03 - DARK

Kako vam se dopada ovaj Aurin novitet ?
Jeste li pronašle nijansu za sebe ? 
Koje proizvode koristite za obrve ?

Broj komentara: 6:

  1. Ja nekako mislim da bi mi najbolje odgovarala dark, iako sam plava obrve mi nisu uopce svijetle toliko :D Al ne znam opet morala bih probati :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najbolje je probati :) Mislim da bi tebi i medium bila dobra, ali nikad se ne zna :D

      Izbriši
  2. Light je baš light....:-) Ja nikada ne znam potrefiti te nijanse, mada i ne koristim praškaste proizvode za obrve, rijetko...Ali ako koristim uzmem basics2 paletu...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš tako :) i ja isto nikad ne mogu izabrati pravu kad biram sjenila za obrve, ali sam većinom koristila olovke jer mi bolje odgovaraju. A prije nego što ovu nanesem na obrve malo skvasim kistić i onda sjenilo :) odlična stvar.

      Izbriši
  3. I meni odgovara 02, super je proizvod stvarno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da će većini djevojaka odgovarati 02. Ja sam zadovoljna :)

      Izbriši