AVON Magic Effects - Molten Metal

13.11.15

U brošuri C15 Avon je predstavio novu liniju lakova u sklopu Magic Effects linije pod nazivom Molten Metal. Predstavljeno je 5 nijansi i ja vam danas predstavljam četiri, a fali mi jedino nijansa Gold. 

Ambalaža je standardna Avonova i o njoj neću pisati, lakovi sadrže 10 ml. Na dnu bočice piše koja je nijansa i redovna cijena im je 8.90KM.
Radi se o teksturnim šljokičastim lakovima koje ja inače ne nosim često, ali mi se sviđaju. Nijanse koje ja imam su : Titanium, Cooper, Blue Steel i Graphite. Nijanse su stvarno prekrasne, a moja najdraža je titanium. Sa cooper i nisam baš zadovoljna, jednostavno nije moja nijansa pa mi se i najmanje sviđa. Blue Steel me podsjeća na mermaids ( sirena ), nijansa je prelijepa, a posebno kad se na svjetlosti presijava. Graphite mi je savršena za noćni izlazak, proslave i slično kad želite da vam se nokti ističu.
Na noktima traju 3-4 dana, a ja inače svaki lak skidam nakon 4 dana. Koristila sam ih tako što prvo nanesem neki bezbojni lak ili Eveline 8u1 i tek onda nanesem jedan od ovih lakova. Sa dva sloja dobijete potpunu prekrivenost, a sa jednim blago-srednje prekrivanje što ja inače preferiram kod ovakvih lakova. I na slikama imam jedan sloj.
Ono što je jedino problem kod ovakvih lakova je zapravo skidanje, a ja ih skidam tako što natopim tufer acetonom i držim na noktu pola minute, zatim povučem tufer prema gore i većina laka se skine bez problema.
_________________
 Blue Steel
 
_______________
Cooper  


_______________
Graphite 

_______________
Titanium 
 
Dopada li vam se neka od novih nijansi ? 
Vaši favoriti ? 

Broj komentara: 18:

  1. Svi izgledaju predivno! Ne znam zasto ali ne posedujem nijedan Avon lak i to moram promeniti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mijenjaj to što prije :D Iz nailwear pro + linije ima dosta lijepih nijansi :)

      Izbriši
  2. Graphite mi je najljepša pa onda Blue steel :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je graphite super za navečer ili ono na jedan nokat samo. Ali je divan kako god :)

      Izbriši
  3. Svi su mi prelepi. Ne znam kako da se odlučim samo za jedan :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Imala sam osjećaj da će ti se svidjeti baš on :)

      Izbriši
  5. moram imati Graphite i Titanium. MORAM !

    btw super ti je post i imas super nokte, moji u katostrofalnom stanju nakon zadnje nadogradnje :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Titanium pogotovo :) Hvala ti puno, a ovaj srednji mi je pukao baš taj dan kad sam slikala :D Uzmi Eveline 8u1, pomoći će ti sigurno.

      Izbriši
  6. Titanium mi je vrh! Prelepe bojee! Ne znam koji bih pre! :D <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Titanium je fantastican :) Nisam veliki fan sljokastih lakova, ali ovaj mi je prvi zapao za oci.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgleda je titanium ukrao simpatije svih djevojaka :) Divan je.

      Izbriši
  8. Sve nijanse su mi divne, tacno.ne znam za koju da se odlucim.. hmm.. a slicice su divne! :D

    OdgovoriIzbriši