Basics

22.11.15

S prvim snijegom donosim još jedan outfit post koji je već odavno u planu, ali nikako nije dolazio na red zbog silnih obaveza. I danas po najvećoj hladnoći sam se natjerala i uslikala to što sam htjela. :)
Post sam nazvala basics iz razloga što mislim da su camel kaput i crna haljinica dva komada odjeće koje bi svaka djevojka trebala imati u svom ormaru. Kaput je sa shein, crna haljinica sa romwe.

Kaput je predivan i dosad nešto najljepše što imam u ormaru. Ja sam naručila veličinu L i boja je drugačija nego na slici, ali i dalje mnogo lijepa. Kaput je topao i može se nositi i kada je hladnije vrijeme.
Haljinica mi je došla davno i nikad je još nisam obukla, osim kad mi je tek došla pa sam je isprobala. Prelijepa je, čim sam je vidjela prestala sam dalje tražiti i rekla sam to je ta. Ima još u bijeloj boji, ali je meni lično ljepša crna pa sam nju i uzela. Dužina odlična, sviđa mi se dio na grudima i to što se malo vidi tijelo. Nazad ima rajfešlus i onu malu kopču.

Za detaljnije informacije :
Kaput / Coat : http://goo.gl/vN4kIH
Haljina / Dress : http://goo.gl/9jIqw5

Broj komentara: 20:

  1. Aaaaaaa snijeg! <3 Znam da si rekla da baš nisi sretna zbog toga, ali ja jedva čekam da i kod mene pada sada kada gledam tvoje fotke! Fotke su ti odlične, a ja ne znam za što bih se prije odlučila-haljinu ili kaput! Kombinacija je savršena. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nimalo nisam sretna zbog toga, ali šta se može :D Hvala ti punoooo :*

      Izbriši
  2. Aj kaput je prelijep,sad su dugi i oversized popularni,medjutim ja jos nisam nasla jedan za sebe.
    Snijegu sam se bas obradovala :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno pogledaj na shein, sigurno ćeš pronaći za sebe nešto :) Bar neko da se raduje što snijeg pada :D

      Izbriši
  3. citav outfit mi se svidja, ali koliko mi je kaput dobar to nije normalno haha odavno trazim nesto slicno :D
    super je post, dobro se snalazis u ovim fashion blogger vodama

    OdgovoriIzbriši
  4. Odgovori
    1. Slažem se, a tek sam je sad prvi put obukla. :D Totalno sam zaboravila na nju. Hvala ti :*

      Izbriši
  5. Odlična kombinacija, ne znam šta mi je ljepše haljina ili kaput :D Predivne si fotke napravila :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Boli tebe briga kad si zgodna, sve ti dobro stoji....

    OdgovoriIzbriši
  7. Koliko dugo otprilike treba da dodje paket sa SheIn sajta? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je dosad uvijek dolazilo za 7-10 dana :)

      Izbriši