Catrice Chocolate Nudes Eyeshadow Palette

24.11.15

Catrice palete su nešto što vas na prvu ostavi bez daha ili jednostavno ostanete ravnodušni na njih. Pisala sam recenziju (ovdje) o Absolutte Matt paleti koja me i nije u potpunosti oduševila, ali je zato ova o kojoj danas čitate pun pogodak. 
Radi se o paleti koja mi je stigla u paketu zajedno sa ostalim Essence i Catrice proizvoda, a nju sam prvo počela koristiti jer mi se najviše svidjela.

Chocolate nudes 010 Choc' Let It be je nova paletica koja je izgledom potpuno ista kao i prethodne Catrice palete. Ambalaža je čvrsta i malo se teže otvara, ali to je dobro ako putujete i sa sobom ponesete ovu ljepoticu. Sadrži 6 prekrasnih neutralnih nijansi koje možete koristiti svakodnevno.
Prva nijansa je šimerasto biserna bijela koju ja volim koristiti kao highlight ispod obrva i u uglu oka, druga nijansa je mat bijela, treća je blago smeđa sa sivkastim podtonom koja ima u sebi sitni šimer, četvrta je neka posebna koju ja ne znam opisati, peta je divna šimerasto zlatna (ujedno i najdraža) i šesta čokoladno smeđa.
Tekstura sjenila je mekana osim 6 nijanse u paleti (čokoladno smeđa nijansa) koja je tvrda i baš nekako loše teksture. Nikako mi se ne dopada što je tako tvrda, ali sve ostale nijanse su odlične teksture i pigmentacije također što ćete vidjeti na swatchu.
Što se tiče trajnosti ja u posljednjih nekoliko mjeseci konstantno koristim bazu za sjenila i bez nje više ne izlazim vani jer mi olakša nanošenje sjenila i sa bazom duže traju. Ova sjenila izdrže 8 sati bez problema na kapcima, uz bazu naravno. Bez baze ih nisam koristila, ali mislim da bi i bez nje sjenila sigurno izdržala 6 sati minimalno.

Definitivno imate sve preporuke za ovu paletu, a posebno ako volite nude nijanse i ako vam ih nikad nije dosta :)
 Dopada li vam se paletica ?
Koje nijanse najviše volite ?

Broj komentara: 14:

  1. Paleta, a posebno zlatna nijansa izgledaju predivno *o* <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam je još probala ali hoću samo dok dođe na red. Meni se sviđa i ako je približno dobra kao rose paleta biće korištena svakodnevno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ovo prva catrice paleta koja mi se skroz dopala. Oduševljena sam :)

      Izbriši
  3. lijepa paleica skroz. Rijetko ko će ostati ravnodušan na ove nijanse...

    OdgovoriIzbriši
  4. Slatke su ove Catrice paletice, od svih ova je najviše po mom ukusu :) Zlaćana senka je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni isto :) najljepša od svih. A zlatna nijansa je predivna.

      Izbriši
  5. Odlična paleta, jo uporabljam vsak dan :D

    passingfancyblog.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto. Otkad sam je dobila samo nju koristim :D

      Izbriši
  6. Odlična paleta, svaka boja je potpuno iskoristiva. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti :) Paleta je fenomenalna, ja sam se baš oduševila.

      Izbriši