COLOURPOP Ultra Matte Lip

25.11.15

Colourpop je jedan od nama nedostupnih brendova (nažalost), a sigurno ste čuli za njih ako pratite bilo koju od stranih youtuberica. Ja sam odavno htjela naručiti nešto od njih, ali nikada nisam dolazila na ideju kako bi se to moglo ostvariti sve dok mi mama nije rekla da zamolim njenog kuma u Kanadi da naručim što hoću i da dođe na njihovu adresu. Tako je i bilo :)

Satima sam razmišljala šta da naručim i na kraju sam se odlučila za dvije nijanse ultra matte ruževa i jedno super shock sjenilo.
Ultra matte lip
je linija ruževa koja broji 43 prekrasne nijanse koje koštaju samo 6 dolara. Nijanse koje sam ja sebi uzela su Tulle i Limbo.
Ruževi dolaze zapakovani u kartonske kutije koje su meni preslatke i još uvijek ih čuvam. Ambalaža ruževa je klasična, ništa posebno i ništa toliko lijepo. Na dnu ambalaže piše naziv nijanse i sadrže 3.2 grama.
Limbo sam naručila iz jednog prostog razloga, a to je da sam oduvijek tražila takvu nijansu i napokon je pronašla. Ja bih je opisala kao mrtvu smeđu nijansu koja ne bi pristajala svakoj djevojci. Ja volim ovakve "mrtve" nijanse i zato sam se na prvu zaljubila u ovu. Možete je pogledati na colourpop sajtu ovdje.
Tulle je specifična nijansa i mnogoo, mnogooo lijepa. Za razliku od limbo, sigurna sam da bi ova nijansa pristajala svim djevojkama i savršena je za jesen/zimu. ovdje
Tekstura ruževa je tečna, aplikator je dobar i super nanosi ruž na usne s tim da ja uvijek prvo nanesem olovku i onda ruž. Ali sam ih nosila i samostalno i nisam imala problema prilikom nanošenja bez obzira što im je tekstura tečnija od npr. Aurinih Absolute Matte ruževa.
Trajnost im je fenomenalna, ali stvarno vrhunac. Dosad, najbolji ruževi od svih koje imam što se tiče trajnosti. Izdrže jelo, piće, cigare, apsolutno sve. Poslije jela se i ne pomakne sa usana ni sekunde. Skidanje sa micelarnom/vlažnim maramicama traje malo duže, ali je to čist dokaz da su ruževi fenomenalni.
Mat su, ali baš mat i nisu mi dodatno isušili usne. Ne praštaju ako imate ispucale usne jer su ekstremno mat.

Dopada li vam se neka od nijansi ?
Koja je vaš favorit ? 
Koje nijanse najviše koristite tokom zime ?

22 komentara:

  1. i ja sam razmisljala da narucim Limbo, ali kontam drugi put cu haha jedva cekam da mi stignu ruzevi :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, meni je on bio prvi na listi za kupovinu jer sam dugo baš tražila ovakvu nijansu i sad ga ne popuštam :D dočekat ćemo ih :D

      Izbriši
  2. Toliko dugo ih mjerkam, imam wish listu njihovih proizvoda! Nijanse su divne!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem ti :) Znam kako je. Drago mi je da ti se sviđaju.

      Izbriši
  3. Meni ne stoje te nijanse, nazalost. Jedva cekam da dobijem svoje nijanse...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato imaju 43 nijanse da i ti nađeš za sebe :) čekamo ih <3

      Izbriši
  4. Aj Limbo najljepsa nijansa koju sam vidjela,predobar izbor imaju,ja nesto nisam ih nikad narucila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, limbo je ljubav <3 Ma sve im je super, još samo da ubace shipping i za nas super bi bilo :)

      Izbriši
  5. Ajme predivno! Blago ti se! Meni je tako krivo sto nisu dostupni kod nas! Cekam taj international shipping predugo, ali nikako :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno se nadam da će to uraditi što prije. Potrebni su nam :D

      Izbriši
  6. Čoveče kakva pigmentacija!! Tulle je mnogo lepa, sigurna sam da ti divno stoji! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaaa. Pigmentacija kakvu dosad vidjela nisam :D fenomenalni su. Hvalaa :*

      Izbriši
  7. Imam dvije nijanse - Donut i Midi i volim ih, ali bih još par, kao na primjer ovu Tulle :D Preeedivna nijansa!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bila sam jako ljubomorna kad sam vidjela da si ih nabavila haha :D Tulle je prekrasna stvarno :)

      Izbriši
  8. Tulle <3
    Colourpop stalno zagledam, sviđa mi se toliko toga, nadam se da će biti prilike i da probam jednog dana :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš ih probati što prije jer su stvarno odlični :)

      Izbriši
  9. prelijepe su nijanse,baš za moj ukus,nadam se da ću i ja jednog dana imati jednu od tih ljepotica:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trebamo ih natjerati da uvedu shipping i nama :D Nadam se da će biti tako :)

      Izbriši
  10. Jao, kako su divni! Obe nijanse mi se dopadaju i čini mi se da ti i ja immao isti ukus kada su boje na usnama u pitanju. :)

    OdgovoriIzbriši