Favoriti mjeseca - Oktobar 2015.

3.11.15

Evo mene nazad sa novim postom, a šta će drugo biti nego favoriti mjeseca. Po statistici čini mi se da najviše volite čitati favorite i new in postove, pa evo tu su favoriti. :)

Kao što na slici vidite zvijezda ovog posta je najnoviji parfem u mojoj kolekciji, a radi se o Chloe parfemu koji sam dugo, dugooo željela i moj dragi mi je ispunio tu želju. Dobila sam ga za godišnjicu bloga i bolji poklon nije mogao izabrati. Vjerovatno ću pisati post o njemu jer je ovo definitivno najbolji parfem ikada koji sam probala.
U jednom od Avon paketića našla se i jedna super dobra krema, a to je silky moisture overnight body treatment. Zapravo, radi se o kremi koja djeluje tokom noći i koja sadrži arganovo ulje i svjetlucavu formulu koja pomaže koži da zadrži vlažnost i čini je mekšom. Otkad sam je dobila koristim je svaku noć i moram priznati da koža zaista jest mekša i pored svega toga krema jako lijepo miriše.
Od dekorative sam izdvojila tri proizvoda koja sam najviše koristila, ali bukvalno koristila sam ih svaki dan. Počet ću od Too Faced bronzera koji je velika ljubav, a pisat ću post o njemu svakako pa vam neću mnogo otkrivati. Samo ću reći da otkad sam ga kupila svi ostali bronzeri su pali u zaborav zbog ovog zlatnog ljepotana
Nyx soft matte lip cream je ujedno i novitet, ali sam ga morala ubaciti u favorite jer je nijansa prekrasna bez obzira što se neravnomjerno nanosi. Nijansa je Transylvania koja je također bila dugo na listi za kupovinu, ali uvijek nešto drugo kupim i na nju zaboravim. Sve je super osim neravnomjernog nanošenja, ali kad se potrudite malo oko toga sve bude okej.
Jedan jedini Sleek Matte Me u nijansi Birthday Suit koji bi trebao biti u svakim favoritima jer je ovo najbolji ruž ikada. Nadam se da će Sleek ubaciti još nijansi u ovu Matte Me liniju jer je fenomenalna, a Birthday Suit posebno. Kad ga nosim samostalno prekrasan je, kad ga kombinujem sa drugim nijansama opet je prekrasan. Dugotrajan na usnama i ne isušuje ih, ma ljepota. Preporuke za cijeli život. Nikad ga ne mogu previše nahvaliti :)

I eto ga, to bi bili favoriti za mjesec oktobar. 
Šta ste vi najviše koristile u oktobru ? 
Imamo li neke zajedničke favorite ?

Broj komentara: 10:

  1. Ja ne znam šta je toliko magično u tom parfemu pa ga sve obožavamo :) I ostali favoriti mi se dopadaju samo bih Nyx menjala za Auru ili GR mat karmine :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne znam stvarno, ali za kratko vrijeme sam postala ovisna :) Predobar je, a slažem se za zamjenu jer su i Aurini i GR mat ruževi među favoritima pa skoro svakog mjeseca :)

      Izbriši
  2. Fotke su sjajne (kao i uvijek)! Nisam koristila ništa od spomenutog, ali kada bih mogla birati to bi vjerojatno bio Sleek Matte Me ruž. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) A Sleek je zakon, najbolji ruž ikada.

      Izbriši
  3. Ovaj parfem je divan, nemam ga al imala sam priliku da ga pomirišem više puta.. Ljubav od parfema :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj Nyx tecni ruz mi je prediiiiiiiivaaan! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa :) Nijansa je savršenstvo, ali se teško i neravnomjerno nanosi :/

      Izbriši