LA Girl Matte Liquid Lipstick

28.11.15

Svi su već odavno upoznati sa matte manijom koja je zahvatila sve žene, pa tako i mene. Ja sam oduvijek voljela matte ili kremaste ruževe, ali sjajila ili ruževe sa takvom sjajnom završnicom nisam koristila. Od svih mogućih brendova na tržištu koji su napravili i svoje verzije poznatih liquid lipsticks, ja sam se odlučila za LA girl. Ako dosad niste čuli za njih, a vjerovatno jeste, ja mislim da su oni najpoznatiji po svojim pro concealerima koje ja još nisam probala, a imam namjeru. :)

LA girl matte flat finish pigment gloss je puni naziv ovog ruža, a jednostavno se može reći liquid lipstick jer to i jeste zapravo, a ne gloss kao što piše u nazivu. Svoj primjerak sam naručila sa ikatehouse zajedno sa paletom za konturisanje o kojoj sam pisala u ovom postu. Cijena mu je 3.99 dolara, ali je poštarina skuplja.
Ruževi dolaze u 16 nijansi, a moja nijansa je Backstage. 
Ambalaža je lijepa i ruž sadrži 5grama. Aplikator je spužvast, ravan i dosta čvrst. Precizan je i ruž se lijepo nanosi na usne, s tim da je konkretno ova nijansa jako nezahvalna i nemoguće je da se ravnomjerno nanese. Pigmentacija je odlična, ruž nema nikakav miris i jako dugo stoji na usnama. Kad se skida to može da potraje jer je stvarno dugotrajan na usnama.
Što se tiče nanošenja ja sam probala sve moguće da ga nanesem ravnomjerno, ali nije mi uspjelo. I dalje ću pokušavati jer je nijansa prekrasna i sviđa mi se.
Ipak bilo bi mi draže da sam prvo naručila neku svijetliju nijansu, ali i ovako sam zadovoljna.

Jeste li probale nešto od LA girl ?
Volite li matte ruževe i koje ?

Broj komentara: 8:

  1. Pa odlična je nijansa! Jedna od onih koje bih i sama ponela rado. Nisam isprobala ništa od LA a inače preferiram mat ruževe :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nijansa je kao stvorena za mene :D ni sekunde se nisam premišljala da li da je naručim, osim kad sam vidjela da se teško nanosi. Mat ruževi su ljubav :)

      Izbriši
  2. Nikad nisam probala, iskreno, nisam ni čula za ovaj brend, no, sad kad ovo gledam, moram si naručit par komada.
    Divno izgleda, cijena je također povoljna, a boja.... Divotica!

    Super post kao i uvijek. ☺♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divne nijanse imaju, cijena je fenomenalna :D Ja planiram neku nude nijansu uzeti. Hvala ti :)

      Izbriši
  3. Jesi probala prstom nanositi ? :-) Fina je boja, gledala sam, imaju baš dobrih nijansi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda ne bih mogla prst oprat 100 godina haha, jer se užasno teško skida :D Ali ću probati, vrijedi :)

      Izbriši
  4. Nisam nikada cula za ovaj brend, ne znam da li ga ima u Srbiji ali predivno izgledaaa! Zelim ga! Boja je fenomenalna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema u Srbiji, samo online :) boja je divna.

      Izbriši