Otvaranje paketa Essence / Catrice + VIDEO

8.11.15

Kao što vidite po naslovu u današnjem postu i videu ću vam pokazati šta se to nalazilo u paketu koji sam dobila od kompanije Ovnak koji su distributeri za Essence i Catrice kozmetiku.
Neću puno dužiti pa odmah prelazim na sadržaj paketa i pripremite se, ima dosta slika. :)
Ono što je meni najdraže od svega su naravno palete, a u ovom paketu ih je pet. Aaaah, moje sreće kad sam ih vidjela.
Catrice Chocolate NUDES je nova paleta, a sigurna sam da znate za prethodne tri palete iz Absolute linije. Ja imam Absolute Matt i nisam baš u potpunosti bila zadovoljna, a ova nova Chocolate nudes me posebno zanima.
A pored nje paleta sa najljepšim nijansama ikada. Ovo je stvarno paleta koja mi se najviše svidjela od svih ovih koje sam dobila. U videu možete vidjeti i swatcheve ovih nijansi. Ma preljepota od palete.
Zatim tri Essence palete; All About Roses, All About Nudes i All About Greys. Tri palete sa prekrasnim nijansama, a posebno AAR i AAN.
Prvi sa lijeve strane su Essence Sheer & Shine ruževi u nijansama 01 - My first love, 04 - Hidden Secret i 07 - Sparkling Miracle. 
Dva Essence liquid lipstick, ali su zapravo to sjajila u nijansama 04-Show off! i 06-Make a statement.
I tri Catrice ruža koja su me najviše zanimala kakvi su i nadala sam se da su mat, ali nisu. I ovo su zapravo sjajila, a ova berry i nude nijansa su nešto najljepše.
Nijanse su (s lijeva na desno): 050 What-A-Melon, 060 Marry Berry i 070 Better Make A Mauve.
Essence Multi-Action maskara koja me posebno zanima i nju ću prvu početi koristiti.
Essence I  ♡ Extreme waterproof maskara sa malo debljom četkicom, ali sam ranije koristila istu ovu u rozoj tubi i bila mi je odlična. Sigurna sam da će i ova biti dobra.
I nova Catrice Luxury Lashes waterproof maskara sa odličnom ambalažom koja će sačekati na isprobavanje, ali imam velika očekivanja od nje.
Zatim Catrice Eye'matic Dip Liner 010 Stay with me! i Essence nail & cuticle tattoo liner.
 Catrice Even Skin Tone puder u nijansi 020 Beige Rose i Essence Pure Nude u nijansi 010 Pure Beige.
Catrice kamuflaža u nijansi 010 Porcellain i Essence Pure Nude Concealer 10 Pure beige.
Essence kamuflaža 10 natural beige.
- Catrice Sun Glow Mineral Bronzing Powder 010 Golden Light
- Catrice Multi Matt Blush 010 Love,Rosie!
- Catrice mat sjenilo 940 Popeye's Daily Dose (predobar naziv) :D
- Essence Matt Touch Blush 20 Berry Me Up!
- Essence eyeshadow 21 Keep calm and berry on
 Najslađi set ikada, Essence mini lipgloss set 08 we rock the world
- Essence mini sheer lipbalm 04 I am charming
- Essence kiss care love lipbalm07 fruity beauty
- Essence lashes to impress 02 single lashes MIX
- Catrice pure brilliants colour lip balm 010 Sparkle Sparkle Little Star
- Catrice Glossy Lip glow
S lijeva na desno : Essence 01 powdery rose, Catrice 94 It's A Very Berry Bash, 99 Sweet Macaron Sin, Essence 18 Happy New Green, Essence light reflection top coat 28 magic play of light, Essence Triple Care, Essence 13 Ice To Meet You,Essence Liquid Foil 34 The Pink Bang!
Najbolji lakovi ikada. Essence The Gel Nail Polish (post)
(L-D) 48 my love diary, 47 va-va-voom, 52 amazed by you, 53 rock my world!(najdraža nijansa) i 51 miss captain. 

I to bi bili proizvodi koji su se našli u divnom paketu. 
Video možete pogledati ispod. 

U komentarima mi pišite koje proizvode želite da prvo recenziram. 
Koji vam se proizvodi sviđaju ?  

Broj komentara: 10:

  1. Ah predivne stvari,vrlo kvalitetne slike,ma odlican post☺!
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je predivno! A i video :) bravo moja lepa!

    aidabel.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobar paket! Jedva cekam recenzije :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka im čast, paket je zaista prelep. Ja volim te Essence lakove, imam dva i stvarno su super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, slažem se. Ja sam se oduševila kad sam vidjela paket stvarno. Lakovi su predobri, ja ih imam nekoliko i super su. A nijanse prekrasne :)

      Izbriši