Aisle Style dresses

22.12.15

Drage moje, danas sam odlučila s vama podijeliti još jednu stranicu na kojoj možete pronaći divne haljine za maturske (prom) večeri, vjenčanice i još mnogo, mnogooo lijepih haljina.

Radi se o aislestyle stranici na kojoj možete pronaći sve haljine, ali baš sve. Koju god vrstu haljine da poželite možete je pronaći upravo na ovoj stranici. Meni su se najviše svidjele vjenčanice, i to Beach Wedding Dresses. Iako sam daleko od toga volim gledati vjenčanice jer smo sve mi kao djevojčice zamišljale kakvo će biti naše vjenčanje, kakvu ćemo haljinu nositi, a sigurno i dalje mislimo o tome. :D
Ja nisam za neke pretjerano kič haljine (valjda razumijete na šta mislim), više sam minimalistički tip i mislim da će mi i takva vjenčanica biti (kad dođe vrijeme za to). Moram priznati da cijene jesu malo visoke i ja lično vjerovatno ne bih dala velike novce za jednu haljinu, osim ako je baš neka posebna prilika, mada mislim da se uvijek može i jeftino kupiti, a da to bude super dobro što kupite. Izdvojila sam tri najljepše vjenčanice koje su se meni svidjele, pa mi recite u komentarima koja je vama najljepša.
Boho Vintage Wedding Dress (meni najljepša)
Ova haljina/vjenčanica mi je prekrasna i moja omiljena. Sviđa mi se što ima prorez sa strane i što se leđa vide. Baš je prekrasna, ne mogu prestati da gledam u nju. :D 

(ova mi je fenomenalna, kupila bih je samo da je jeftinija) :D 
Auuuuu. Šta reći za ovu vjenčanicu ? Božanstvenaaaa. Kada bih morala birati između prve i ove, ne znam koju bih izabrala. Ova mi je također prelijepa isto zbog toga što se leđa vide i zbog kroja, čipke. Ma predivna.

Ova mi je savršena za beach vjenčanje. Baš onako za "opuštenu" varijantu. 

U ovu i nisam baš zaljubljena. Lijepa mi je, ali ne previše. Sviđa mi se detalj na grudima, ali ne i rukavi.
Ovo je već nešto u čemu ja sebe ne vidim, ali nikad se ne zna (haha). :D Lijepa je i sviđa mi se kako stoji djevojci na slici. Baš je svečana, ali morate priznati da je lijepa. 


Recite mi, koja vam se najviše dopada ?
 Kako vi zamišljate svoje vjenčanje ? Ili ne mislite o tome ? :D 

2 komentara:

  1. Moja je vjenčanica bila jako jednostavna,a nije bila skupa. U skenderiji,u radnji sam kupila i kostala je samo 200km,i prejeftina je s obzirom da su najjeftinije bile oko 300 i to iznajmljivanje samo,ja sam sretna bila pa sam ovu nasla tako jeftinu a knap meni po svemu i veličini i ukusu. Nezz kako da je opišem ugl prednja strana ide do vrat,jednostavna bijela sa tilom na donjen dijelu ali nije ona napuhana sa tilom nego opuateno je padala ka dole,a a ledja su gola,i pozadi je haljina "puzala" za mnom. Uglavnom uvijek volim jednostavno a efektno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa pa ti si super prošla :) zamislila sam je, a vjerujem da si bila prekrasna u njoj.

      Izbriši