Catrice Deluxe Trio Eyeshadow - Rose Vintouch

6.12.15

Nastavljamo dalje sa paletama iz paketića koji sam vam pokazala u ovom videu, a na redu je Catrice paletica koja krade sve moje simpatije. Znate da sam #palettefreak i da mi ih nikad nije dosta, pa su mi i ove iz paketića dobro došle.

Ova paleta nije jedna od onih za kojim bih ja prvo posegnula u drogeriji jer inače kupujem palete sa neutralnim nijansama, ali mi je drago što je došla u paketu.
Paleta sadrži tri nijanse kako joj i sam naziv kaže, a puni naziv palete je Catrice Deluxe Trio Eyeshadow 030 Rose Vintouch. Postoje još dvije 010 Antique C'est Trés Chic (smeđe nijanse) i 020 Meet The Gemstones (sivkaste nijanse).

Iz Catrice za ove palete kažu : 

Tri savršeno usklađene boje svakog sjenila za oči osiguravaju intenzivan i dugotrajan make-up izgled. Zapečena tekstura ima uvjerljivu disperziju boja s luksuznim sjajem - savršen očni make-up stil za svaku prigodu.
 Rose Vintouch sadrži jednu biserno bijelu i dvije ljubičanstvene nijanse. Ovo su zapečena (baked) sjenila pa zbog toga i njihova pigmentacije je dosta dobra. Sve tri nijanse su šimeraste i mene stvarno čudi što su mi se dopale jer inače nisam veliki ljubitelj šimerastih sjenila, ali ove su me oduševile.
Biserno bijelu nijansu koristim za unutarnji dio oka i kao highlight ispod obrva, ali može poslužiti i kao highlight na licu. Nikad ni pomislila ne bih da će mi se svidjeti ljubičaste nijanse i da ću ih zapravo nositi na očima, ali ove su mi stvarno prekrasne. Nijansu u sredini nekada koristim preko cijelog kapka u kombinaciji sa nekom neutralnom nijansom, dok treću nijansu iz ove palete koristim u vanjskom dijelu oka. Mnogo mi se svidjelo kako izgledaju na mojim očima i drago mi je što polahko izlazim iz svoje neutralne zone. :D


Sviđa li vam se paleta ? 
 Da li nosite ovakve nijanse ? 

Broj komentara: 6:

  1. gledam ovu paletu vec neko vrijeme i nikako da je kupim

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divna je. Ja je ne bih pogledala u drogeriji sigurno, ali mi je baš drago što sam je dobila i isprobala :)

      Izbriši
  2. Meni je lijepa stvarno iako nisu moje nijanse :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam i ja rekla prvo kad sam je ugledala :D

      Izbriši
  3. Predivne nijasne, bas mi se doapdaju :) Nazalost namamo Catrice u Srbiji pa da isprobamo :/ <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta :( catrice ima odličnih proizvoda zaista.

      Izbriši