Essence All About Nudes Palette

13.12.15

Da li vam je ikada dosta nude paleta ? Meni ne. Moram priznati da nikada nisam bila ljubitelj Essence paletica i sjećam se da mi je prva Essence paleta bila ona smokey eyes. 
U divnom paketu su se našle tri nove All About Nudes palete, a danas vam predstavljam All About Nudes.

All About su nove palete iz Essence-a, a dolaze u 5 različitih varijanti. Možete birati između All About Nudes, Bronze, Roses, Greys i Vintage. Ambalaža je obična, ništa posebno, ali je kvalitetna i čvrsta. Meni je ispala nekoliko puta i ništa joj se nije desilo. Paleta sadrži 8 divnih neutralnih nijansi koje ćete sigurno zavoljeti ako ste inače ljubitelj ovakvih nijansi, kao npr. ja :)
Na pozadini palete je ukratko opisano o kakvim nijansama se radi i look koji možete napraviti uz pomoć ove paletice. Sadrži 9.5 grama i košta 8.45KM.
U ovoj paleti više preovladavaju svijetle nijanse i uz njih dvije tamnije i jedna metalic nijansa. Tekstura sjenila je mekana, lahko se nanose i super blendaju. Pigmentacija je oooooodlična, pa čak i kod svijetlih nijansi.
Prvu nijansu najčešće koristim kao highlight, a uz nju najdraže su mi 2 i 3 u prvom redu. Na swatchu ćete vidjeti njihovu odličnu pigmentaciju i mene su stvarno oduševile. Paleta je super za svaki dan i kada ne želite mnogo posla oko sjenila. Bukvalno, za minutu ste spremni uz samo par poteza. Jedina nijansa koja mi se ne dopada je zadnja u 2 redu. Fenomenalno se swatcha na ruci, ali na mojim kapcima jednostavno ne funkcioniše.

Sviđa li vam se paletica ?
Volite li neutralne nijanse ? 

Broj komentara: 20:

  1. Meni je paleta ova odlična. Mekana kao maslac. Istina je da se zadnja nijansa ne očituje na kapcima jednako kao na swatchu, a na swatchu je prekrasna, pa šteta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro si to rekla :D a šteta baš jer je prelijepa nijansa :/

      Izbriši
  2. Super post:) dvoumim se izmedju nove catrice chocolate i izmedju essence all about nudes.Znam da su obe (Y) ali koja. Ti je bolja? :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) chocolate nudes je bolja, uzmi nju definitivno. Nećeš se pokajati :)

      Izbriši
  3. Prelijepe su nijanse,iako cinilo mi se da se truse,bas su pigmentovane !
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma prava ljepota :) a pigmentacija na nivouu

      Izbriši
  4. Meni na ocima radi odlican posao, bas sam sinoc nosila, pozitivno sam iznenadjena kvalitetom! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heh, i ja sam je sinoć nosila kao i prethodne dane. Ja sam oduševljena paletom, samo mi je žao što posljednja nijansa ne surađuje sa mnom, ali eto. :)

      Izbriši
  5. Super mi je, otkako je imam skoro svaki dan je koristim. Za ovu cijenu stvarno odlicna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također :) i nju i roses koristim svakodnevno. Divne su :)

      Izbriši
  6. Uh uh divna jee! Videla sam je u DM-u ali je nisam swatchovala jer sam mislila da je fuj pigmentacija. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vraćaaaj se po nju što prije :) pigmentacija je odličnaaa.

      Izbriši
  7. Favorit. Ja je zovem Naked dvojnicom, toliko je dobra. Ma bolja od UD! Essence je napravio najbolji proizvod u 2015 u rangu drogerijskih paleta. Izvrsna je. Svaki dan je nosim :D Haha, kao Top Shop sam, ali ozbiljno je obožavam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I moj, također. U potpunosti se slažem, ove palete su pun pogodak. Haha, zvučiš baš kao top shop, ali si upravu :)

      Izbriši
  8. NISAM BAŠ LJUBITELJ OVAKVIH BOJA TJ NIJANSI,ALI OVA PALETA JE PREDIVNA, NAROČITO OVE SVIJETLE NIJANSE!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaju razne nijanse, imaš i roses paletu ako si više tip za roze nijanse :)

      Izbriši