Essence All About Roses Palette

21.12.15

Nisam baš tip za roze nijanse, ali nikad ne reci nikad. Essence je iznenadio sa svojim novim paletama, pa ćete sigurno pronaći i jednu za sebe, a danas vam predstavljam All About Roses paletu.

Nazvat ćemo je sestrom palete o kojoj sam već pisala ovdje tako da neću ponavljati one osnovne karakteristike, pa ako vas zanima pogledajte u prethodnom postu (ako već niste).
Kako joj i sam naziv kaže paleta sadrži roze nijanse među kojima ima i smeđih. Nijanse su lijepe i mogu se kombinovati na više načina. Super je za proslave i doček koji nam se bliži jer sadrži divne šimeraste nijanse koje će istaći vaše oči. Šimeraste nijanse su mnogo lijepe, pigmentovane i predivno izgledaju na očima. Znate da nisam ljubitelj takvih nijansi, ali valjda me je dotaklo praznično raspoloženje pa sam u posljednje vrijeme skroz u fazonu šimerastih nijansi.
Pigmentacija je fenomenalna kao i kod sestre Nudes i to je ono što me je najviše iznenadilo kod ovih paleta. Najdraže nijanse su mi 1 i 2 u prvom redu i prve tri u drugom redu. :)

Sviđa li vam se paleta ?
Volite li šimeraste nijanse ili ste ipak matte tip ? :)


Broj komentara: 13:

  1. Super je, ja sam se baš iznenadila pigmentacijom ovih sjenila :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također. Prije nisam koristila Essence sjenila, ali sa ovim paletama sam prezadovoljna :)

      Izbriši
  2. Ove su super, ja sam kupila roses i vintage ne stignem ih svaki dan koristiti, ali ih makar gledam na polici.. :D Lijepe su

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vintage nije moj stil nikako, nju preskačem. Ali ove dvije su mi fenomenalne :)

      Izbriši
  3. iznenadjuje me kako su pigmentovane, inace nisam neki ljubitelj essence sjena

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je i mene najviše iznenadilo, ali bih ove svima preporučila :)

      Izbriši
  4. Nisam ni ja fan shimmera u sjenilima, ali ova paleta mi je predivna ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima nešto u mat sjenama :) nudes je također prelijepa, meni lično draža od ove.

      Izbriši
  5. ODlicne fotografije kao i ova paleta! ODlicna im je pigmentacija i zaista su vredne paznje i kupovine! :) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Iako sam u zadnje vrijeme više mat tip, ove nijanse su mi predivne ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam uvijek mat tip, ali polahko postajem ljubitelj šimerastih nijansi :D

      Izbriši
  7. Ima li u Beogradu ova paleta? Zna li neko

    OdgovoriIzbriši