Favoriti mjeseca - Novembar 2015.

3.12.15

Novembar je bio fenomenalan. Mjesec u kojem sam dosad isprobala najviše novih proizvoda i trudila se da ih isprobam što prije kako bih vam mogla pisati svoje dojmove.
U ovim favoritima su sve novi proizvodi, a za neke od njih sam već pisala recenziju pa ćete moći pročitati ako već dosad niste. :)

U novembru su mi stigle nove stvarčice od Essence i Catrice koje ste vidjeli ovdje, a najviše sam koristila Essence All About Nudes i Catrice Chocolate Nudes palete koje su san snova. O Catrice paleti sam pisala ovdje i stvarno imate sve preporuke za ovu ljepotu.
Essence paletica je također jedna od dražih mi paleta koje imam i koju koristim svakodnevno. Sigurna sam da će se svidjeti svim djevojkama koje vole nude nijanse, a bit će post i za nju uskoro.
Catrice Liquid Camouflage je moj holy grail što se tiče korektora iako me malo pecka kad ga stavim ispod očiju, ali ne u tolikoj mjeri da bih ga prestala koristiti. Nijansa je 010 Porcellain i super prekriva.
Nova maskara iz Essence, a riječ je o Multi-Action volume maskari koja je moja ljubav od dana kad sam je dobila. Ova maskara čini čuda sa mojim trepavicama, a vidjet ćete je na djelu u jednom od postova koji slijede.
O Colourpop matte ruževima sam već pisala recenziju (post), ali sam ga morala ubaciti u favorite jer sam stvarno kroz cijeli novembar većinu vremena upravo nosila nijansu Limbo. Žao mi je što ne dostavljaju u BiH, ali ako imate priliku da dođete do ovih ruževa onda to uradite što prije jer stvarno vrijedi.
Catrice lakovi su mi poslije Essence-ovih gel lakova najbolji, a ova nijansa mi je stigla u paketiću sa ostalim proizvodima. Nijansa je 99 Sweet Macaron Sin, i vjerujte mi da je ovo najljepša nude nijansa ikada. Nemam sliku na noktima jer su mi nokti u raspadu i svaki dan puca po jedan. :(
Tako da kad se dozovu uslikat ću ga da vidite kako prelijepo izgleda.

To bi bili moji favoriti za novembar :)
Šta ste vi najviše koristile u novembru ?
Dijelimo li neke favorite ?

Broj komentara: 8:

  1. I meni je Catrice paletica predivnaaa :) Sve nijanse su mi odlične.. A čekam ja svoj Colourpop pa će i u moje favorite ko da gledam :P haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja je bukvalno svaki dan koristim, stvarno je odlična. Joooj kad dođe Colourpop, pa kad zaredamo recenzije haha :D

      Izbriši
  2. Danas sam čitala recenziju o Multi Action maskari, a ti si već druga koja kaže da je odlična. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uuu, odlična je. Dosad druga maskara od Essence-a koja mi se svidjela :) Baš je vrh.

      Izbriši
  3. joj meni zao sto i ja nisam uzela i Limbo, ali svakako jedva cekam i Tulle :D
    I ja imam problema sa noktima, pucaju na sredini, listaju se, haos :( nista im ne pomaze...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Limbo je zakon. <3 Sljedeći put ga obavezno uzmi. I ja ću morat zalihe obnovit haha. A valjda im dođe takav period da im ništa ne možeš uraditi da ne pucaju :(

      Izbriši