Shein Cardigan

11.12.15

Odavno vam želim pokazati ovaj kardigan koji je već dugo, dugooo u ormaru, ali je vrijeme jako loše i prosto je nemoguće uslikati bilo šta.
Sa shein mi je stigao ovaj kardigan prije mjesec (možda i više) i meni se svidio baš, baaaaš, pa se nadam da će se i vama dopasti. Žao mi je što nisam uspjela napraviti ljepše slike, ali je vrijeme katastrofalno i sigurno bih se prehladila kad bih izašla vani samo u ovom kardiganu :D

Kardigan je prelagan, mekan i može se kombinovati uz apsolutno sve. Najviše mi se sviđaju rukavi jer su široki, materijal je super, a sve ostale informacije možete pogledati ovdje.

Još jednom, izvinjavam se na lošijim slikama.
Sviđa li vam se kardigan ? 
Jeste li naručivale sa shein ?

Broj komentara: 12:

  1. Predivan je! Ja čekam suknju, nadam se da će stići do NG :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hoće sigurno :) meni je sve otprilike stihlo za 7-10 dana.

      Izbriši
  2. Super je, pa nisu loše slike, sve se lijepo vidi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se baš i ne sviđaju, ali hvala ti :)

      Izbriši
  3. Baš je lep, obožavam ovakve komade. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavamo vakve kardigane, praktični su i nosivi :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se. Mogu se uz sve kombinovati i divno izgleda :)

      Izbriši
  5. Odličan je !
    Isti sam naručila sa sajta Choies, sad sam još više uzbuđena zbog njega.
    Slike su divne, a sa Sheina sam naručivala toliko puta, uhh, najbolji su mi. ♥☺

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa :) Slažem se da su najbolji, ja sam baš zadovoljna. :)

      Izbriši