Too Faced Chocolate Soleil Bronzer

27.12.15

Koliko vam bronzera treba u životu ? Puno. Meni ih nikad nije dosta baš kao i neutralnih paleta. Ljubav, ogromna ljubav. Danas vam predstavljam najveću ljubav od svih, a to je Too Faced bronzer koji već neko vrijeme čeka svojih pet minuta na blogu.

Too Faced je jedan od brendova koji je nama malo teže dostupan, odnosno možete ga nabaviti samo na pojedinim online stranicama i ako imate porodicu ili prijatelje u inostranstvu. Ja sam svoj primjerak nabavila na beautybay stranici i stigao je za otprilike 7-10 dana. Poštarinu nisam plaćala jer je besplatna kada je iznos narudžbe veći od 22 eura.
Dugo sam htjela naručiti nešto od Too Faced prvenstveno jer sam konstantno čitala i slušala sve same pohvale o njihovim proizvodima, zatim zbog prekrasnih ambalaža i ono najslađe od svega je što mirišu na čokoladu. Tek kad mi je bronzer stigao povjerovala sam da zaista mirišu na čokoladu i stvarno miris jee aaaaahhhh.
Bronzer dolazi u divnom zlatnom i kvalitetnom pakovanju koje oduzima dah na prvu. Čvrsto je i pri zatvaranju se čuje "klik" tako da možete biti sigurni da se neće otvoriti sam u neseseru. Kad se otvori unutra je ogledalo i 10 grama čoko bronzera. :)
Postoje 3 nijanse; Chocolate (moja nijansa), Dark Chocolate i Milk Chocolate. Milk je najsvijetlija, chocolate je medium koja bi sigurno većini djevojaka odgovarala i dark chocolate je najtamnija nijansa.
Bronzer je mat, sa pigmentacijom sam i više nego zadovoljna. Pri korištenju nije potrebno mnogo proizvoda, super je i za all over bronze i za konturisanje, a ja ga najčešće koristim za konturisanje jer mi je odličan za to. Još malo pa sam dotakla dno ovog ljepotana, ali definitivno imate sve preporuke za njega jer je meni najdraži od svih bronzera koje imam. :)

Koji je Vaš najdraži bronzer ? Jeste li probale nešto od Too Faced ?

Broj komentara: 19:

  1. Jaoo jest lijep :) Općenito sve od Too Faced mi je predivno i prelijepo i lako bih se zaljubila u sve :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve od Too Faced je tako dobro,a pakovanja su im bas ono vrhunski uradjena ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pakovanja su posebna priča. <3 Pored odlične kvalitete proizvoda, pakovanja su im zakon. :)

      Izbriši
  3. Nemam ništa od Too Faced-a, ali je ovaj bronzer jako lep. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prelijeeep. <3 Ne znam šta bih prije od njih kupila :D

      Izbriši
  4. Out of western products, I like Too Faced packaging the most. Always looking so girly.


    P.S: Join my mini giveaway!

    xx
    Oh Dear Bumblebees

    OdgovoriIzbriši
  5. Minolina, pa gde je swatch? :( Ja došla sva uzbuđena :D Kad ono, međutim... Ne verujem ti ništa da je lep dok ne vidim :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sreco, vrijeme me ubija :( ne mogu ga nikako uslikati da se fino vidi. Danas pokusavam opet pa ubacujem. :*

      Izbriši
    2. Yup, znam kako ti je :/ Baš nam nikako ne ide na ruku... ili fotku :) Vratim se ja, nema frke. Baš me zanima, ima ih na netu, ali eto ja volim videti kod ljudi koje pratim :)

      Izbriši
    3. Nikako :/ Ali eto, nekako sam uspjela. Hoću sunce, tad je sve ljepše :D Znam, razumijem te u potpunosti :* hvala ti što se vraćaš. <3

      Izbriši
  6. Počeh da pišem vrlo sličan komentar kad Misha. :D
    Znači, swatch! :D Svakako ti verujem da je dobar :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe :D ništa bez swatch-a, znam. Ali vrijeme je užasno, ne surađuje sa mnom :D danas ću ga pokušati uslikati da ga fino vidite :)

      Izbriši
  7. Upravo testiram sva tri čokoladna bronzera i dvoumim se između ovog i Milk Chocolate :) Odlični su nema šta, a što kažeš, miris im je aaaaahhhh, prelep! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da je i milk chocolate divaaan :) a miris je poseban <3

      Izbriši
  8. Odgovori
    1. Definitivno sve preporuke :) vrijede svakog novčića.

      Izbriši
  9. Predivan je <3 moj nadraži je Benefit Hoola :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aaaa, Hoola je divan. Na listi mi je za kupovinu, ali kad će doći na red ne znam haha :D

      Izbriši