Favoriti mjeseca - Decembar 2015.

3.1.16

Ovaj put malo kasnim sa favoritima, ali imam milion opravdanja. Nikad nije kasno, pa ćemo novu 2016. započeti sa favoritima za mjesec decembar koji je neočekivano brzo prošao i drago mi je zbog toga.
Prije nego počnem, još jednom Vam svima želim sretnu i uspješnu 2016.godinu. 

Decembar je obilježila jedna ljepota koju ste sigurno dosad vidjeli, a riječ je o Tartelette in bloom paleti koju sam nabavila zahvaljujući Jasenki (obavezno je follow, ako već niste), i mnogo sam joj zahvalna na tome. Razmišljala sam da li da kupim ovu Tarte paletu ili neku Too Faced, ali obzirom da imam TF Natural Matte odluka je pala na Tarte. Nisam se pokajala ni sekunde jer je paleta prekrasnoća i otkad sam je dobila ne ispuštam je iz ruku. Ambalaža prelijepa, nijanse savršenstvo, recenzija će biti (naravno) pa ćete i vi uživati u njoj ovoliko koliko ja uživam. :)
O Colourpop ruževima sam pisala post, a ovi su iz seta Kitty koji sam podijelila zajedno sa Amrom (The Lipstick Bar). Nijanse su Times Square i Bianca, i ja nemam pojma koja je koja jer su se imena izbrisala, ali su nijanse prelijepe i njih svakodnevno koristim. Čim mi se ukaže prilika definitivno ću naručiti još nijansi.
Catrice Even Skin Tone puder sam već spominjala, a uskoro će biti i recenzija za njega tako da neću previše govoriti. Uglavnom, jedan od boljih drogerijskih pudera i sve preporuke.
Chloe parfem, moj najdraži. Predivan miris i nikad ga se ne mogu zasititi.

S ovim postom smo gotovi sa 2015. godinom :)
2016. budi bolja od prethodne. 
 Koji su vam proizvodi obilježili decembar ?

Broj komentara: 13:

  1. Ova paleta mi se strasno svidja.
    Znas li da li se moze naci bilo gdje u Evropi? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja definitivno narucujem In bloom paletu :D pokajala sam se sto je nisam kupila dok sam imala priliku, sad moram obavezno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obaavezno. :) Prekrasna je, nadam se da ćeš je ubrzo nabaviti :)

      Izbriši
  3. Znaš da sam pala u nesvest kad sam videla paletu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem ti. :D i ja sam isto kad sam je prvi put ugledala uživo :D

      Izbriši
  4. Fotografije su ti odlične :)
    Novi blog, pogledajte http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/december-favorites.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovaj puder obožavam i idem po blogovima i samo pišem koliko ga volim haha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja isto :D već sam ga potrošila, moram ga kupit što prije.

      Izbriši