AVON Perfectly Matte ruževi

4.2.16

Ruževa nikad dosta, još ako su mat - pun pogodak. U posljednjih nekoliko mjeseci koristim samo mat ruževe i Avon care balzam koji oporavlja moje usne od silnih mat ruževa. U današnjem postu vam predstavljam 4 nijanse novih Avon Perfectly Matte ruževa.

Dolaze u lijepoj crnoj mat ambalaži koja mi je dosad najljepša, na dnu je najljepnica u boji ruža i naziv nijanse. Nijanse koje sam ja dobila su Berry Blast, Au Naturale, Adoring Love, Red Supreme. Perfectly Matte linija broji 15 divnih nijansi, od najsvijetlijih do najtamnijih. Meni se najviše dopada Berry Blast jer inače preferiram takve nijanse.

Tekstura ruževa nije u potpunosti mat, više bih rekla da su kremasti, ali su jako ugodni na usnama. Prežive jelo i piće, ali je potrebno popravljanje. Pigmentacija je odlična kod tamnijih nijansi, dok je Au Naturale srednje pigmentacije.
L-D: Berry Blast, Au Naturale, Adoring Love, Red Supreme 

Sviđa li vam se neka od nijansi ?
Jeste li isprobale Perfectly Matte ruževe ?

Broj komentara: 17:

  1. kako su svi lijepi, pogotovo au naturale :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A meni se ona nekako najmanje sviđa :D a inače volim nude nijanse :D

      Izbriši
  2. Dobila si najljepše nijanse :D Još ti fali Ravishing Ruby da u potpuni kolekciju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Berry blast je ljubav :) vidjela sam tu nijansu, ipak bih se prije odlučila za BB.

      Izbriši
  3. Fotografije su ti divne :)
    Voljela bih da ubaciš swatcheve na usnama bilo bi odlično :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) imalaa sam to u planu, ali su mi usne katastrofalne i ne mogu se oporaviti ni za mjesec još, a nisam htjela toliko čekati da objavim post. :)

      Izbriši
  4. Odlicne su mi sve osim prve :) Ja jos cekam svoje, narucila sam Peach Flatters i Vibrant Melon.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divne su i te dvije. Marvelous mocha mi je prelijepa :)

      Izbriši
  5. Imam ga, ali ga još nisam probala :/ sad mi je herpes izbio pa mi se neda slikavat s njim a ni nosit ga dok mi ovo ne prođe

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svidjet ce ti se sigurno :) nadam se da ce ti proci brzo.

      Izbriši
  6. Berry i Mocha su mi definitivno najljepse nijanse ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jooj i meni se Mocha sviđa baš :) divna je.

      Izbriši
  7. Odlicne fotke, lijepo si opisala ruzeve. Imam 2, za sada :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Šteta što nisi objavila ovaj post pre nego što sam se ja prevarila. :D Imam Adoring Love i lep je on, ali imam dva skoro ista karmina koja skoro ni ne nosim, pa verovatno neću ni ovaj. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A joj :( baš mi je žao. Vjeruj mi da sam razmišljala da li ikako da ga objavim, ali mi je drago što jesam zbog odabira nijansi jer su skroz različite u katalogu i uživo.

      Izbriši
  9. Nisam ih još probala ali taj nude mi se baš sviđa. Mora se probati.. ♥

    OdgovoriIzbriši