Too Faced Natural Matte

17.2.16

Red je došao i na jednu malu, divnu paleticu koja će se sigurno svidjeti svakome ko voli neutralne nijanse. Ja ih najviše koristim i mislim da mi više neutralnih paleta ne treba, ali znate kako je kad ne možete da odolite lijepom pakovanju i divnim nijansama. Tako sam se i ja počastila Too Faced paletom o kojoj danas čitate.

Ambalaža je pree pree prelijepa, nije nešto posebno čvrsta i mislim da bi se raspala sva kad bi ispala na pod, zatvara se na magnet. Ja sam je naručila na beautybay i platila je oko 40 eura.
Nijanse su savršene i ako ste ljubitelj ovakvih nijansi, ova paleta je pun pogodak. Koje god nijanse kombinirate nećete pogriješiti, jer svaka izgleda prelijepo. Poredane su u tri reda po tri nijanse i kad svaki red pogledate, vidjet ćete da se mogu napraviti različiti look-ovi. Pigmentacija je fenomenalna, čak i kod svijetlih nijansi, jedino što zamjeram je što se nenormalno truse. Više se truse od UD Naked Basics 2, ali obožavam ovu paletu kako god. Trajnost je dobra i sa bazom i bez nje. Otkad sam je dobila koristim je konstantno i moram priznati da sam na ostale potpuno zaboravila. Znate kako je :)
Kako vam se dopada paleta ?
Jeste li probale nešto od Too Faced ?

Broj komentara: 17:

  1. Divne nijanse :) nemam ništa od njij,ali svakako ima stvarčica koje ki se izuzetno dopadaju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sve bih uzela od njih :D ali baš sve, dizajn me najviše privlači. :)

      Izbriši
    2. Upravo ugledah moje greške u pisanju haha,telefon je kriv :D

      Izbriši
  2. Jao, zimus sam htjela uzetii Chocolate Bar, al sam se nesto nećkala. Mada ovako divan dizajn zasluzuje romane i romanee hvale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jedino što me ne privlači kod njih su Chocolate Bar, ne znam zašto. Ali ova je zato nadoknadila to :)

      Izbriši
  3. Zaljubila sam se, mislim da nije ništa više potrebno dodat!
    Odlična recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema potrebe da se bilo šta više kaže :) hvala :)

      Izbriši
  4. Mislim da mi treba :) Uostalom, kako reći ne ovako lepim paletama :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne sviđa mi se to ''raspala bi se, trusi se'' ali i dalje je prelepa. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumijem te, ni meni se ne sviđa. Ali je ljubav ipak :D

      Izbriši
  6. Predivna paletica, boje u njoj deluju savreno! ne znam koja mi se boja vise dopada :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boje su predivne. Honey butter mi je najdraža :)

      Izbriši