AVON True Colour - Au Naturale

24.3.16

Nije me bilo od rođendana, ali se vraćam sa recenzijom jedne male, slatke Avon paletice.
Suvišno je reći da ja volim palete i da mi ih nikad nije dosta, pa je i ova ljepotica dobrodošla u kolekciju. :)

Paleta dolazi zapakovana u kartonsku kutiju (na slici iznad), a ambalaža je ista kao i kod svih Avon paletica. Unutra se nalazi i ogledalo koje je dovoljno veliko da se možete našminkati. Nijansa je Au Naturale, a svi znamo da su takve meni najdraže i da takve najviše koristim. Sjenila su mat, premekana pod rukom, pigmentacija odlična pa čak i kod najsvijetlije nijanse u paleti. 
Sjene su označene brojevima, a mislim da je na kutiji bilo uputstvo (prijedlog) kako se sjene mogu koristiti za različite look-ove. Meni su najdraže 1 i 3 i njih najviše koristim, a 1 posebno jer je odlična i kao highlight ispod obrva.
Ostale nijanse možete pogledati ovdje, a trenutna cijena je 11.90KM. 


Dopada li vam se paleta ?
Koje palete su vam najdraže ?

Broj komentara: 6:

  1. Nakon slika koje su nase blogerice objavile kad su dobile ovu paletu, i ja sam morala naruciti svoj primjerak...Nisam je dovoljno testirala...ali je fakat volim :D Uostalom, malo ko ne voli ove boje :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam paletu naziva Pulsate i meni je ona odlična.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pronašla sam je na internetu, nije nešto što bih ja nosila, ali mi je drago da ti se dopada :)

      Izbriši