Shein Outfits

7.3.16

Odavno nije bilo outfit postova na blogu, a jedini krivac za to je vrijeme. Imam u planu jedan outfit post uskoro, pa se nadam da će vrijeme sarađivati sa mnom i da ću uspjeti to uslikati što prije.
A dok taj post ne bude gotov, u današnjem vam donosim pregled svih dosadašnjih shein outfita. Ne znam za vas, ali ja rijetko kupujem u prodavnicama jer mi je mnogo lakše naručiti online obzirom da već duže vrijeme to radim i znam svoje veličine, a i stvari su mi mnogo ljepše online nego što se mogu pronaći u trgovinama.
Prvi outfit post je bio ovaj, u kojem sam nosila bijeli čipkani top sa shein koji nažalost više nije dostupan. Ja ga obožavam, ljeti ga nosim non stop. Pored ovog na stranici ima dosta lijepih crop topova, a cijene su odlične tako da vam preporučujem da pogledate.
Najdraži komad koji imam je kombinezon sa gornje slike. Ništa mi se nije više svidjelo nego upravo ovaj kombinezon. Cijeli post sa više slika možete vidjeti ovdje, a kombinezon je nažalost sold out, ali ćete sigurno pronaći za sebe sličan jer imaju odličan izbor.
Kad nam je došlo malo hladnije vrijeme red je na kapute.

Prije nisam mogla ni pomisliti da nosim kaput, jednostavno mi se nisu sviđali, ali poslije ovog se to promijenilo. Zabrinjavalo me da li će mi doći prava veličina, kakva će biti boja, da li će meni to stajati, ali na kraju sve je ispalo i više nego odlično. Kaput je fenomenalan, u narednom postu ćete vidjeti još jedan, također sa shein. Post sa više slika ovdje.
Kaput / coat : http://goo.gl/NqpJPB
 Ljeto mi je najdraže, a na slikama iznad su dva komada kojih nažalost više nema na shein, ali sigurno ima sličnih. Top obožavam i nosim ga kad god mogu, suknju ću ove godine više nositi jer sam je prošle godine skroz slabo nosila.
 Kardigan možete vidjeti u ovom postu. Premekan je, udoban i može se nositi uz sve. 


Sutra je naš dan. Ja vam svima od srca želim da ste zdrave, pametne, lijepe, sretne i da uživate u svakom danu najviše što možete. :) Sretan nam 8.mart (malo unaprijed).

Broj komentara: 6:

  1. Minna kad pravi post onda je to postčina 😂🙈
    Kaput mi je top!
    http://mademoiselle0101.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, ma nemaa. 😂
      Ovaj novi je još ljepšiii 🙈

      Izbriši
  2. Prelijepi su mi svi outfiti i sve mi se sviđaaa.. Jedva čekam ljeto :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je bolje kupovanje u prodavaonicama,mada mama mene pita je li želim da naručim nešto preko nje.A tata samo kaže da sam i ovako veoma brzo odrasla i da mu je dovoljno što sam naprednija od svojih vršnjaka.Ma tko još čita i ima beauty blog sa 12˝=Marija.Ja iskreno i želim ljeto,haha,djete sam zime i obožavam zimu,ali volim onu pravu zimu,kada mogu nositi đempere,a ne sada obučem đemper i skuham se u njemu.Volim ja i ljeto,kupanje,sunčanje,sladoledi.
    http://marijafashiondiary.blogspot.hr/=moj blog,posjeti ako želiš

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam stvari sa SheIn sajta. :)
    A očekujem od tebe još outfit postova jer sam dosadašnjim bila oduševljena. :)

    OdgovoriIzbriši