Tartelette In Bloom

3.3.16

Poslije Too Faced, Tarte je brend koji me privlači svojim ambalažama. Naravno, prvo što sam si naručila od njih je paleta o kojoj danas čitate.

Suvišno je reći bilo šta za ambalažu, pa u ovom slučaju važi da slika govori više od 1000 riječi. Ipak, moram reći da je čvrsta, neće se otvoriti u neseseru i ako ispadne na pod sjene se neće oštetiti. ( meni je ispala nekoliko puta i sjene su čitave ostale )
In Bloom paleta se sastoji od 12 prekrasnih nijansi koje su fenomenalno pigmentovane, pa čak i kad je riječ o svijetlim nijansama što ćete vidjeti na swatchevima.
Sa svim nijansama sam prezadovoljna osim sa Funny Girl koja izgleda prekrasno na swatchu na ruci, ali na kapku ni približno nije ista. Probala sam je staviti na razne načine, ali i dalje ne bi bila ista kao što izgleda na ruci.
Ali je Firecracker zasjenila sve. Vjerujte mi kad vam kažem da je ovo najljepša zlatna nijansa ikada. Poslije nje, Flower Child najčešće koristim i Rebel, a Smokeshow i Activist nisam ni dotakla jer inače takve nijanse ne koristim.
Sjene se truse minimalno, firecracker najviše.
 1 red L-D: charmer, jetsetter, rocker, smokeshow
 2 red L-D: flower child, smarty pants, firecracker, activist
3 red L-D: funny girl, sweetheart, rebel, leader

Kako se vama dopada In Bloom paleta ?

Broj komentara: 20:

  1. Nijanse izgledaju predivno, posebno Firecracker i Rocker. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Firecracker je najdraža od svih definitivno :)

      Izbriši
  2. Ma totalno je ružna paleta, i boje nisu nosive, i ne sviđa mi se ništa to. Ne treba mi, žmurim...upomoć :DDDD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah :D odlično Leno, odličnoo. Najružnija paleta ikada hehe :) treba ti, vjeruj.

      Izbriši
  3. Prelepa je, sama kyutijica je ukras, senke su divne, a moj izbor su funny girl, firecracker i rocker, ali se ne bih bunila ni za flower child, jetsetter, charmer i smarty pants- dakle sve

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, dakle treba ti paleta definitivno. To je zaključak :)

      Izbriši
  4. Mnogo mi se dopada :D Nijanse baš lepe, odnos šimerastih i mat odličan, ukratko, ja bi ih sve nosila! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se u potpunosti. :) sve nijanse su iskoristive, samo što ja ove tamnije rijetko nosim pa njih i ne koristim :) ali je paleta san snova.

      Izbriši
  5. Samo cu reci da zelim, zelim, ZEEELIIM! <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Paletica je predivna! Pigmentacija i nijanse su divne <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaki put kad kupim novu paletu kažem da mi je najdraža, ali ova mi je definitivno dosad od svih najdraža :) <3

      Izbriši