Spring with SheIn

3.4.16

Zahvaljujući lijepom vremenu novi outfit post je napokon tu. Ovoga puta radi se o divnoj haljini-tunici (nazovite je kako želite) koju sam dobila sa shein.

Haljina je predivna, meni se posebno sviđa jer je od finog materijala. Ja sam naručila veličinu L jer inače volim da mi je odjeća malo šira. Haljina nije postavljena (providna je) pa se ne može nositi sama. Meni lijepo izgleda i na farmerke, prednji dio se može svezati ili utrpati u farmerke i tako izgleda super. Uz nju dođe i pojas koji sam ja zaboravila ponijeti. 

Na rukavima imaju dugmići ako želite zavrnuti rukave i naprijed dva mala džepa. Haljina mi se definitivno previše sviđa i sigurno ću je često nositi.




Više informacija o haljini možete pronaći na linku http://goo.gl/7GwgcG

Broj komentara: 12:

  1. Bježiii eto vozaaa :D haha.. Prelijepa je haljinica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma nek nosi sve haha. :) Haljina jee odlična.

      Izbriši
  2. Odlične stvari,a ti si predivna!

    http://marijafashiondiary.blogspot.hr/-puno bi mi značilo da malo škicneš i akžeš što misliš

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobro je sve uklopljeno, taj pop of color mi lajkiiii :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlično je. Patike su mi strava u toj kombinaciji. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja sam baš mislila da sam pogriješila što sam ih obukla :D hvala ti :*

      Izbriši
  5. Prekrasna je! Mislila sam ju naruciti, mogla bi se nositi i tijekom ljeta na kupaci za plazu. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobra ideja, nisam na to ni pomislila haha. Hvala :D

      Izbriši