AVON Nutra Effects BB Cream

23.5.16

Sa BB kremama nisam imala iskustva iz prostog razloga što nikad nisam imala želju da ih probam, pa ih nikad nisam ni kupovala. Ali je došao red da i njih isprobam jer sam nedavno dobila dvije iz Avona. :)

Ove BB kreme dolaze u pakovanju od 30ml i sadrže SPF 15. Miris im je blag, ne znam tačno kako bih ga opisala, ali nije neugodan. Nijanse su light i medium.
Light nije presvijetla i mislim da će odgovarati većini, dok je medium dosta tamnija i meni ne odgovara, trenutno mi je previše tamna.
Tekstura im je gusta, ali se lijepo stope s licem i ugodno ih je nositi. Prekriva solidno, s tim da ja nemam velike nepravilnosti na licu. Finiš im je polumat i potrebno ih je fiksirati. Što se trajnosti tiče izdrži na licu nekih 5-6 sati i prvo nestane na području nosa (na mom licu) i na obrazima.

Koristite li BB kreme ?
Kakva su vaša iskustva ?  

3 komentara:

  1. koristim garnier ali razmišljam o kupnji bb kreme iz avona..

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam koristila vise BB krema jer su mi one savrsene za ljeto.Probala sam Garnierovu i Farmasi BB kremu.Sa ovom izFarmasija sam zadovolja imas na mom blogu recenziju a sa Garnijerovom nisam.Imam masnu T-zonu i suhe obraze a kad stavim Garnijerovu sva se sijam haha.Imam namjeru probat ovu BB kremu iz Avona i nadam se da ce mi odgovarat i prekriti nesvrsenosti na mojoj kozi.LP
    I molim te posjeti moj blog i komentarisi ako ti nije problem.Nova sam u ovome blogosvijetu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ima previse sljokica i to je vidljivo na dnevnom svetlu,veeeliki minus a i nekako ostaje u porama i kao da je brasnjav na licu. Garnier mi je izazivao bubuljice. Pre se idlucujem za tecne pudere deborah 24 ore i oriflame velcet matte su moji favoriti.

    OdgovoriIzbriši