AVON Gel Shine lakovi

5.6.16

Dugo je vremena prošlo od posljednjeg posta o lakovima, a znate da sam bila u periodu kad sam samo pisala o njima. Obzirom da već neko vrijeme ne pišem često, red je da odvojim 5 minuta za nove Avon Gel Shine lakove.

Nisam ih testirala sve jer bi mi za to trebalo više vremena, neke sam isprobala ja, neke mama, pa vam prenosim utiske.
Gel Shine linija ima 14 "starih" i 5 novih nijansi, a nove su: Mint To Be, Rain Washed, Citronized, Emerald City, Sapphired Up i Orange You Crazy. 
Od novih imam Rain Washed, Emerald City i Sapphired Up, a ostale možete vidjeti kod soeursbeauty.
Nijanse su prelijepe i kao stvorene su za proljeće/ljeto. Četkica je ista kao i kod prethodnih linija (odlična), pigmentacija zavisi od nijanse do nijanse pa kao i obično za one svijetle je potrebno više slojeva, dok za tamnije nijanse je dovoljan 1 sloj. Na mojim noktima traju 5-6 dana što je za mene i previše, jer inače ne nosim lakove duže od 4-5 dana.
Za Wine And Dine Me nisam uradila swatch jer na mojim (nadograđenim) noktima ne izgleda lijepo jer je tekstura ove nijanse rijetka, ali je pogledajte na linku koji sam ostavila gore iznad za ostale nijanse. 

- RAIN WASHED -

- DAZZLE PINK -

- BARELY THERE -

- WINE AND DINE ME -
- EMERALD CITY -

- SAPPHIRED UP -

- PARFAIT PINK - 


Sviđa li vam se neka nijansa ?
Moje omiljene su Sapphired Up i Parfait Pink (ko bi rekao). :D 

Broj komentara: 6:

  1. BARELY THERE je tako lep a i RAIN WASHED !! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Barely there me odmah podsjetio na tebe. A rain washed jee mnogo, mnogoo lijep. Uživo još ljepši :)

      Izbriši
  2. Prelijep post,slike odlične :)
    https://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši