New In - Lip Products

21.6.16

Dugo je prošlo od posljednjeg new in posta, a u današnjem vam pokazujem samo proizvode za usne koje sam nedavno kupila.

Svaki od ovih proizvoda sam nedavno kupila i u ovom postu ću napisati samo neke informacije vezane za njih, a posebne recenzije za svaki od njih ću napisati dok ih malo bolje isprobam.
Krećem od teško dostupnih Colourpop ljepotana o kojima sam pisala ovdje, a nabavila sam 3 nove nijanse : Beeper, Kapow i Lumiere 2. Ako postoji bilo koji način da dođete do ovih ruževa, to uradite čim prije jer su fenomenalni, a koštaju samo 6 dolara. Swatcheve i malo detaljnije informacije ćete vidjeti u posebnoj recenziji.

Za Sleek ste vjerovatno čuli, a ako niste onda ste propustili još jedne mnogo dobre ruževe. Njihovi dobro poznati Matte Me ruževi su dobili još nekoliko nijansi, a ja sam sebi nabavila zalihu najdražeg Birthday Suit i novu nijansu Velvet Slipper. Cijena im je 7.49 dolara, a dostupni su u 12 nijansi.
I posljednji, ali ne manje bitan je Golden Rose Longstay Liquid Matte ruž u (najprodavanijoj) nijansi 10. Cijena 6.50 KM (ne znam da li je u svim trgovinama ista cijena), miriše božanstveno i vjerujte mi kad vam kažem da vam treba u kolekciji što prijeee. Ako ne ovu nijansu, onda birajte između ostalih 11.

Dopada li vam se neki od mojih noviteta ?
Jeste li isprobale neke od njih ?

Broj komentara: 14:

  1. Divni su ti noviteti <3 I ja bih te Colourpop ruževe :( da ih bar ima kod nas!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da bar imaju shipping da ih možemo normalno naručiti :( Hvala ti :*

      Izbriši
  2. Lovim GR ruzeve vec odavno ali nikako ne mogu da ih nadjem. Cula sam i za Color Pop i Sleek ali nisam jos smogla dovoljno hrabrosti da ih narucim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sleek su stvarno odlični, a sad imaju dosta novih nijansi i slobodno si naruči jedan za probu :D Brzo ćeš se zaljubiti vjeruj mi. Nadam se da ćeš GR ubrzo nabaviti :)

      Izbriši
  3. Golden Rose su savršeni, a ja nikako da isprobam ove Sleekove i definitivno ću se počastiti njima <3 CP po običaju divni, a new in jeee ekstra :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijeme ti je da isprobaš Sleek stvarno, a sad ti je malo teže jer imaju dosta nijansi :D pa koju ćeš izabrati kad su sve prelijepe. Hvala draga <3

      Izbriši
  4. Joj ja i dalje nikako ne uspevam da dodjem do čuvene desetke :( Zanima me kako na tebi izgleda, a inače su svi predivni :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam mislila da je neću uspjeti nabaviti, ali srećom jesam. :) budem ti je uslikala pa ti pošaljem da ne čekaš recenziju <3

      Izbriši
  5. Vauuuuuu baš su ti lijepi noviteti, izabrala si sve nijanse koje bih i ja izabrala! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne mogu se odlučiti koji proizvod više želim, ali sam sigurna da će se GR ruževi prvi naći u mojoj kolekciji zbog pristupačnosti. :)

    http://itsnina23.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. GR su odlični. Divne nijanse imaju, a nisu skupi :)

      Izbriši
  7. Predivni proizvodi,Golden Rose vec imam na oku duze vremena,morat cu ga uzeti ! :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši