Trenutni favoriti - 2016.

12.6.16

Obzirom da ove godine nikako nisam pisala mjesečne favorite, odlučila sam ubaciti svoje trenutne favorite. Mjesečne nisam pisala jer ne koristim neke nove proizvode, tako da nema smisla da svaki put iznova pišem o istim proizvodima.
Aura Highlighter (219 Golden Spice) je proizvod koji morate imati ako volite dobar highlight. U Sleek Contour Kit sam se klela dok nisam kupila ovaj highlighter i totalno zaboravila na Sleek. Ambalaža mu je kao kod sjena za obrve (post), samo što highlighter sadrži 5g i košta 7.00KM. Nisam sigurna da li mu je cijena svugdje ista, ja sam svoj uzela u apoteci u Tesliću.
Kako mu i sav naziv kaže, nijansa je zlatna, ne rasipa se dok ga nanosite i stoji na licu all day-all night. Savršenstvo.
 Maskare koje najviše koristim su Essence Multi-Action Volume i Eveline Big Volume Lash. Ni o jednoj nisam pisala post, a vjerujte mi kad vam kažem da su najbolje maskare ikad. Essence-ovu trošim već 3 pakovanje, a Eveline sam dobila za rođendan i jedno vrijeme mi je stajala u ladici i čekala svoj rad, a kad sam je prvi put probala oduševila me je.
Post o Essence maskari pročitajte kod kolegice The Lipstick Bar (post), a ako se odlučite kupiti Eveline maskaru onda ćete morati da mi vjerujete na riječ da je maskara top, top, top i da će od vaših trepavica napraviti čudo.
Prva na slici je Eveline, a druga Essence četkica. Essence je manja i ravna, dok je Eveline deblja i veće su šanse da se bezbroj puta ubodete u oko kao što se meni to desilo. Inače nisam ljubitelj debljih četkica jer mi je mnogo teže s njima nanijeti maskaru, ali sam se navikla na ovu jer ipak napravi moje trepavice ogromnim.
 I šećer na kraju je Avon Dreams parfem koji sam već potrošila, a nisam stigla napisati recenziju. Ako volite cvijetne i slatkaste parfeme, onda je ovo to što tražite. Bočica je staklena, minimalistički urađena sa prekrasnim čepom. Ja ću ga definitivno ponovo naručiti jer mi je ovo dosad najdraži Avon parfem.

Koje proizvode vi najviše koristite ?
Dijelimo li iste favorite ?

Broj komentara: 18:

  1. Joj kako bih se ja voljela negdje dočepati Aura štanda. Probala sam samo ruževe, a toliko toga me mami.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista sam. Gdje god odem, a znam da ima Aura odmah trčim da vidim šta ima i kupim nešto. Šteta što ih nema u svakom gradu jer imaju super proizvoda.

      Izbriši
  2. Essence Multi-Action Volume maskaru moram nabaviti čim prije. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno jer je baš, baš dobra. Ja sam inače skeptična po pitanju maskara jer su mi trepavice male i ne odgovara mi svaka, ali je ova fenomenalna. :)

      Izbriši
  3. Trudim se zavoljeti Aurin highlighter, ali mi se čini da ostavlja previše pigmenta a premalo glow-a, ako razumiješ šta mislim :). Možda će mi bolje stajati na ljeto kada potamnim, sada mi se baš ne stapa s tonom kože. Jako bi voljela isprobati onu drugu nijansu, ali nikako da je uhvatim.
    Iva

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se sviđa jer daje pravi glow na licu i mnogo djevojaka me je pitalo koji highlighter koristim. Nadam se da će ti odgovarati na ljeto jer je predobar :)

      Izbriši
  4. Imam ovaj Aurin highlight i divan je!

    OdgovoriIzbriši
  5. Golden Spice je stvarno divan hajlajter! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odgovori
    1. Ja sam ga imala davno, pa sam ga promijenila. Ne znam da li ti smeta, iskreno nisam ni vidjela da ga ti imaš. Od svih koje sam imala, ovaj mi je najdraži.

      Izbriši
  7. Essence maskara je odlican proizvod! Mnogo je volim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imali su i prije dobrih maskara, sjećam se dok sam u osnovnu školu išla da sam ih koristila :D

      Izbriši
  8. Super favoriti. Hajlajter i ja obozavam.

    frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  9. Volim highlightere i skoro uvijek ga stavljam. Odlican post.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši