Catrice Velvet Brow Powder Artist

3.7.16

Novih proizvoda za obrve nikad dosta, pa sam se obradovala kad sam vidjela ove olovke u paketu sa Essence i Catrice proizvodima. Moram priznati da sam ostala vjerna Essence olovci za obrve i Aurinom sjenilu, ali se trudim da isprobam nove proizvode i prenesem vam svoje dojmove.
Kad sam vas pitala na facebook stranici šta prvo da recenziram, većina vas je bila za ove olovke pa sam ih koristila i danas vam donosim svoje dojmove.

Na prvo korištenje sam bila zbunjena i nisam znala kako se koristi, a ustvari radi se o tome da se boja nalazi u čepu i kad stavite čep boja ostaje na aplikatoru. Aplikator je spužvast i ne znam baš koliko je to dobro jer sa ovakvim aplikatorom ne možete precizno popuniti obrve.
Olovka je dostupna u 3 nijanse, ja imam 010 - Blond Brows Are A Girl's Best Friend i 030 - Dark Brow(n) Is The New Black. Cijena im je 8.35 KM.
Svijetlu nijansu nisam koristila jer je za mene presvijetla, dok mi tamnija odgovara u potpunosti. Koristim je ujutro kada baš i nemam toliko vremena da obrve popunim na standardan (moj) način i sviđa mi se kako mi obrve prirodno izgledaju kada koristim ovu olovku. Nakon nje nanesem gel za obrve i boja ne spadne dok ne dođem kući s posla. Tako da izdrže 8 sati bez ikakvih problema. 
Ako želite da vam obrve izgledaju prirodnije onda imate preporuke za ovu olovku, a ako ste osuđeni na to da svaki dan posvetite obrvama malo više vremena, onda je zaobiđite.

 Koje proizvode Vi koristite za obrve ?

4 komentara:

  1. Nisam isprobala ove proizvode, jer imam prirodno jako guste obrve. Ne koristim baš puno proizvoda za obrve, a i ne popunjavam ih svaki dan. Inace koristim Maybeline Color tattoo u nijansi Permanent Taupe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda si prava sretnica ako nemaš potrebu da ih popunjavaš svaki dan :D

      Izbriši
  2. Moraš da probaš nove Golden Rose olovke (lajnere) za obrve :)

    OdgovoriIzbriši